بدون دریافت تسهیلات بانکی

۲۰۰ فرصت شغلی در واحد تولیدی شمش های آلیاژی کیمیا ذوب ایجاد شد

عصر معدن- با حضور استاندار اصفهان خط تولید شمش فولادی در شرکت کیمیا ذوب راه اندازی مجدد شد و کلنگ واحد ریخته گری این کارخانه به زمین زده شد .;

۲۰۰ فرصت شغلی در واحد تولیدی شمش های آلیاژی کیمیا ذوب ایجاد شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر معدن»، در آیین ویژه ای با حضور استاندار اصفهان،  معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان نجف آباد،  مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان اصفهان، معاون امور معادن و صنایع معدنی سازمان صنعت معدن تجارت استان اصفهان و جمعی از مسئولین منطقه مهردشت، شرکت کیمیا ذوب تولید کننده انواع محصولات شمش فولادی و آلیاژی افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت و کلنگ واحد ریخته گری این واحد صنعتی به زمین زده شد. .

    مجید نورشرق رئیس هیئت مدیره و سرمایه گذار  این پروزه،  در آیین افتتاح این طرح در سخنانی با اشاره به اشتغال 200 نفر در فاز اول این پروژه ابراز امیدواری کرد با تخصیص برق مورد نیاز جهت راه اندازی فاز دوم 50 نفر به ظرفیت اشتغال این کارخانه افزوده خواهد شد.

    وی با اشاره به رعایت استانداردهای زیست محیطی و تولید محصول با ارزش افزوده برای کشور و ارزش آفرین در زنجیره فولاد در این شرکت اشاره کرد و گفت: برای اولین بار در کشور محصولات فروآلیاژ ای با کیفیت بالا تولید خواهد شد.

    در ادامه مجید مودت مدیرعامل شرکت کیمیا ذوب به ظرفیت تولید 50 هزار تنی این شرکت اشاره کرد و گفت:  امیدواریم با راه اندازی واحد ریخته گری توان تولید در این واحد صنعتی را به دو برابر برسانیم.

    مودت افزود : برای راه اندازی این واحد صنعتی حتی یک ریال تسهیلات بانکی دریافت نکرده ایم و اعتقاد داریم همدلی و حمایت از بخش خصوصی یکی از راهکارهای موفق در رونق تولید و ایجاد اشتغال پایدار است.

    در ادامه با حضور دکتر محسن مهرعلیزاده استاندار اصفهان ، مهندس مجتبی راعی معاون استاندار و فرماندار شهرستان نجف آباد،  دکتر محمدجواد بگی، مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان اصفهان، و سایر مسوولین استان، خط تولید شرکت کیمیا ذوب  راه اندازی مجدد شد و مورد بازدید مسوولین استان قرار گرفت.

    در حاشیه بازدید استاندار اصفهان ،  مدیرعامل شرکت کیمیا ذوب در گفتگو با خبرنگاران رسانه های گروهی ضمن ارائه گزارشی از روند فعالیت شرکت و سوابق کاری هیات مدیره و مدیران و کارشناسان زبده شرکت گفت: اهتمام به دانایی و توانایی ملاک اصلی فعالیت شرکت بوده و همواره کارکنان شرکت را به عنوان سرمایه های عظیم  انسانی خانواده بزرگ کیمیا دانسته ایم.

    وی با بیان مشکلات اجتماعی و فرهنگی ناشی از بیکاری پرداخت و گفت: حتی ایجاد یک فرصت شغلی بسیار ارزشمند است چرا که جامعه را در برابری بحران ها و آسیب های اجتماعی مانند اعتیاد و طلاق مصون می کند.

    وی در ادامه به طرح مشکلات صنعت فولاد و ریخته گری اشاره کرد و گفت: متاسفانه بستر کار برای این صنعت بلحاظ خدمات انرژی بسیار پایین است.

    وی عدم تامین خدمات انرژی بویژه برق، نبود راه های مناسب و حمل و نقل ریلی جهت انتقال محصولات، تحرکات بازار ارز و نبود امنیت سرمایه گذاری را از جمله مشکلات این صنف برشمرد و گفت: وجود قوانین دست و پا گیر که هیچ دستاوردی برای جامعه ندارد بزرگترین ضربه را به کشور زده است.

    وی افزود: دولت باید دلگرم کننده بخش خصوصی به کار و توسعه تولید باشد ولیکن نبود امنیت سرمایه گذاری و وضع قوانین یک شبه، مهمترین عوامل دلسردی بخش خصوصی در سرمایه گذاری است.

    وی خواستار تخصیص برق مورد نیاز جهت راه اندازی فاز دوم  این شرکت که زمینه اشتغال حدود 50 نفر را فراهم می کند شد و گفت:  دولت بویژه وزارت صمت باید زمینه حمایت از کارآفرینان واقعی را فراهم کند.

    وی در پایان خواستار وضع قوانین حمایتی و بهبود مستمر محیط کسب و کار، و همچنین رفع موانع تولید با هدف توسعه و صادرات شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر