رئیس سازمان صمت قم اعلام کرد:

۳۴ واحد صنعتی و معدنی در قم احیا شد

عصر معدن- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم گفت: در سال گذشته ۲۴ واحد صنعتی با اشتغال جدید ۲۴۶ نفر و ۱۰ واحد معدنی با اشتغال ۸۰ نفر در این استان احیا شدند.;

۳۴ واحد صنعتی و معدنی در قم احیا شد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر معدن» به نقل از شاتا، محمود سیجانی در حاشیه دومین جلسه ستاد تسهیل ورفع موانع تولید در سال جدید استان برگزار شد، افزود: در سال گذشته 24 واحد صنعتی با اشتغال جدید 246 نفر و 10 واحد معدنی با اشتغال 80 نفر در استان قم احیا شده است.

    وی گفت: در سال گذشته طی گزارش دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان، از واحدهای تملیک شده تعداد سه واحد فعال و بدهی آنها اقساطی شد و پس از پرداخت اقساط واحد اقاله می‌شود، 2 واحد نیمه فعال، 18 واحد غیر فعال و یک واحد در حال تغییر خط تولید هستند که اولویت تمامی بانک‌ها اقاله و قسط بندی آنهاست.

    رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم بیان کرد: حداقل 50 واحد کفش و دمپایی بدون مجوز استان طی سال گذشته ساماندهی شده و پروانه بهره برداری صنعتی در خارج از شهرک‌های صنعتی و احداث زون تخصصی کفش در استان صادر شد.

    سیجانی گفت: طی سال گذشته تعداد 80 واحد صنعتی به میزان پنج هزار و 114 میلیارد ریال جهت دریافت تسهیلات به بانک‌های عامل استان معرفی که از این تعداد به 33 واحد صنعتی به میزان هزار و 766 میلیارد ریال تسهیلات پرداخته شده است.

    اخبار مرتبط

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی