مدیر معادن ایمیدرو در جلسه پایش عملکرد زرشوران اعلام کرد:

افزایش تولید طلای زرشوران با انجام اصلاحات در کارخانه

عصر معدن- مدیر معادن ایمیدرو اعلام کرد: با انجام اصلاحات صورت گرفته در خط تولید طلای زرشوران، میزان تولید ۳ ماهه امسال، ۲۰ درصد افزایش یافت.;

افزایش تولید طلای زرشوران با انجام اصلاحات در کارخانه
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر معدن» به نقل از روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران، امید امامی در جلسه پایش عملکرد شرکت گسترش معادن و صنایع معدنی طلای زرشوران ضمن بیان این مطلب گفت: با پیگیری های انجام شده اقداماتی در راستای افزایش تولید و بهبود بخش های مختلف این شرکت، مطابق با تاکیدات ایمیدرو صورت گرفت و برنامه ریزی برای رسیدن به وضعیت مطلوب در دستور کار شرکت طلای زرشوران قرار دارد.

    وی افزود: از جمله این موارد، می توان به اصلاحات در بخش های خردایش، اکسیداسیون ، لیچینگ و آبگیری اشاره کرد که بخشی از آنها انجام شده و بخشی نیز در مرحله مطالعه و بررسی برای اجرا است.
    مدیر معادن ایمیدرو با تاکید بر تکمیل سد باطله جدید زرشوران در موعد مقرر، تصریح کرد: با توجه به فصل سرما و باران، امیدواریم این سد زودتر به پایان برسد و در مسیر تولید قرار گیرد.
    وی ادامه داد: از دیگر اقدامات ضروری شرکت زرشوران، توجه به تکمیل مطالعات هیدرولوژی و برنامه ریزی برای خشک اندازی در تراز های پایین 2400 در معدن طلای زرشوران است.

    اقدامات صورت گرفته در زرشوران
    کوروش صابری، سرپرست مدیر تولید شرکت گسترش معادن و صنایع معدنی طلای زرشوران، در این جلسه با اشاره به اقدامات انجام شده در این شرکت، گفت: تحویل انبار ناریه در اردیبهشت از سوی پیمانکار و دریافت مجوز بهره برداری آن، اصلاح باسکول و کالیبراسیون و پیگیری برای حضور موسسه استاندار برای استاندارد سازی، از جمله این اقدامات است.
    وی ادامه داد: ساماندهی موضوع زرنیخ ، راه اندازی مدیریت کنترل کیفی شرکت، راه اندازی دستگاه سولفور آنالایزر، از دیگر اقدامات انجام شده است.
    صابری خاطرنشان کرد: استقرار موسسه تامین مراقبتی، پیاده سازی سیستم جامع و چارچوب عملیاتی شرکت، حل مشکل معارض منطقه، چابک سازی سیستم اداری و تسریع عملیات های حوزه ستادی و پشتیبانی و غیره انجام شده است.
    در این جلسه، حسام مقدمعلی، معاون بهره برداری و اکتشاف شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران حضور داشت.

    پورسعیدخلیلی