تعرفه های امریکا برای خودرو توجیه ندارد

عصر معدن- مدیر اجرایی اتحادیه اروپا نیزکه تجارت کمیسیون اروپا را اداره می کند، در روز دوشنبه گفت: در تلاش برای متقاعد کردن همتایان خود در ایالات متحده هستیم. چراکه اعمال چنین تعرفه ای اشتباه است.;

تعرفه های امریکا برای خودرو توجیه ندارد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن»، اتحادیه اروپا به ایالات متحده هشدار داد که اعمال تعرفه های واردات خودروها و قطعات خودرو به صنعت خودرو سازی خود آسیب می رساند و احتمالا منجر به مقابله با اقدامات توسط شرکای تجاری خود در مورد صادرات 294 میلیارد دلار ایالات متحده خواهد شد.
    اتحادیه اروپا در یک پیوست 10صفحه ای به اداره بازرگانی ایالات متحده که جمعه گذشته ارسال کرده است، نوشت: تعرفه ها در مورد اتومبیل‌ها و قطعات خودرو غیرقابل توجیه است.
    وزارت بازرگانی نیز در روز 23 ماه مه تحت نظارت رئیس جمهور دونالد ترامپ، به طور مکرر از اتحادیه اروپا در رابطه با مازاد تجاری خود با آمریکا انتقاد کرده است.
    اتحادیه اروپا مبلغ 10 درصدی را در مقایسه با 2.5 درصدی برای خودروهایی که به ایالات متحده وارد می شوند، پرداخت می کند.
    ترامپ در هفته گذشته اعلام کرد دولت این مطالعه را تکمیل کرده و ایالات متحده به زودی اقدامات خود را آغاز خواهد کرد. وی پیش تر تهدید کرده بود که 20 درصد تعرفه را برای همه وسایل نقلیه مونتاژ شده در اتحادیه اروپا تحمیل کند.
    مدیر اجرایی اتحادیه اروپا نیزکه تجارت کمیسیون اروپا را اداره می کند، در روز دوشنبه گفت: در تلاش برای متقاعد کردن همتایان خود در ایالات متحده هستیم. چراکه اعمال چنین تعرفه ای اشتباه است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر