سرمایه گذاری بی اچ پی در نفت و گاز امریکا

عصر معدن- بی اچ پی ۱۰/۵ میلیارد دلار برای توسعه تجارت آمریکا پرداخت کرد.;

سرمایه گذاری بی اچ پی در نفت و گاز امریکا
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن»،  بی اچ پی بیلیتون موافقت کرده‌ است که ذخایر نفت و گازی ایالات‌متحده را بخرد.

    شرکت بی اچ پی بیلتون مساحت بخش نفت بریتانیا را در برخی از سودمند ترین حوزه‌های نفت در حدود 20 سال، گسترش می‌دهد.

    " Bob Dudley مدیر اجرایی BP در بیانیه‌ای گفت: " این یک مساله تحول آمیز برای کسب‌وکار  امریکا است که یک گام مهم در ارائه استراتژی رو به بالا و افزودن یک کلاس جهانی متمایز BP است. "
    در بیانیه ای دیگر از پیشرفت در ثروت خود، BP اعلام کرد که تقریبا سود سهام سه ماهه خود را برای اولین بار در 4 سال گذشته افزایش می دهد و اعلام می‌کند که فروش 6 میلیارد دلاری سهام است و بخشی از آن توسط فروش برخی از دارایی های بالادستی تامین می شود.

    این فروش به یک هجوم ویرانگر 7 ساله از سوی بی اچ پی در شیل پایان داد که در آن شرکت به طور موثر 19 میلیارد دلار سرمایه سهامداران را منفجر کرد.
    بی اچ پی در ماه اوت گذشته این کسب‌وکار را برای فروش قرار داد.

    قیمت فروش از 8 میلیارد دلار به 10 میلیارد دلار رسید و تحلیلگران و سرمایه گذاران خوشحال بودند که بی اچ پی قصد بازگشت به سود سهام داران را دارد.
    کریگ اوانز، مدیر همکار صندوق منابع طبیعی Global Tribeca گفت: " وقتی آنها این دارایی‌ها را خریدند، در شرایط مناسبی قرار نداشت، اما اکنون  بازار مناسبی است که آنها را به فروش رسانده‌است. "
    بی اچ پی ، در سال 2011 با تصاحب نفتPetrohawk انرژی و نفت شیل در اوج شکوفایی نفت ، بیش از 20 میلیارددلار به دست آورد. این بانک بیش از 20 میلیارد دلار را صرف توسعه دارایی‌هاکرد ، اما به دلیل سقوط قیمت نفت و نفت، متحمل خسارت شدید شد.
    بزرگترین معدنچی جهان گفت: این پروژه یک اتهام دیگر از سنگ شیل را در حدود 2.8 میلیارد دلار در سال مالی سال 2018 خود ثبت می‌کند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر