بازار محصولات فولادی، سرد شد

عصر معدن- طی ۲هفته گذشته ۱۳/۷/ ۲۰۱۸ تا ۳/۸/ ۲۰۱۸ ، قیمت معاملاتی بیلت در بیشتر بازارهای عمده جهانی از ثبات برخوردار بوده و در تعدادی از بازارها هم نوسان ملایم قیمت‌ها گزارش شده است.;

بازار محصولات فولادی، سرد شد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن»، بررسی شرایط بازار بیلت در مناطق مختلف دنیا نشان می‌دهد در هفته مورد بررسی، در بیشتر بازارها، تحت تاثیر عواملی از قبیل تداوم کندی تقاضای خرید بیلت، ضعف حاکم بر بازار محصولات فولادی طویل و نیز کاهش قیمت آهن قراضه، قیمت معاملاتی بیلت تقریبا دارای ثبات بوده است.

    گروه تحلیلی کارگزاری سی ولکس در گزارشی نوشت: هر چند، بازار مطلوب فولاد در چین و نیز محدودیت عرضه بیلت در برخی از مناطق، موجب رشد ملایم قیمت بیلت در تعداد اندکی از بازارها شد اما با توجه به انتظار تداوم کندی فصلی تقاضا و ادامه ضعف حاکم بر بازار فولاد، بیشتر فعالان بازار، احتمال بهبود شرایط حاکم بر بازار جهانی بیلت در کوتاه مدت را همچنان ضعیف ارزیابی می‌کنند.

    همچنین قیمت محصولات فولادی تخت گرم در تعداد زیادی از بازارهای عمده جهانی از افت برخوردار بوده است و در برخی از بازارها هم ثبات داشته است. بررسی شرایط بازار محصولات فولادی تخت گرم در مناطق مختلف جهان نشان می‌دهد به دلیل کندی تقاضای خرید، قیمت ورق گرم در بیشتر بازارها دارای کاهش بوده است. بنابراین قیمت کویل سرد در اغلب بازارها از ثبات برخوردار بوده است. به عقیده بیشتر تحلیلگران بازار، با توجه به کندی فصلی تقاضا، احتمال افت بیشتر قیمت ها وجود دارد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر