اعضای شبکه اختلاس در مجتمع فولاد میانه دستگیر شدند

عصر معدن- دادستان عمومی و انقلاب اسلامی شهرستان میانه اعلام کرد: شبکه اختلاس کلان در مجتمع فولاد این شهرستان شناسایی و دستگیر شدند.;

اعضای شبکه اختلاس در مجتمع فولاد میانه دستگیر شدند
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر معدن» به نقل از ایرنا، محمود محمودیان روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگاران، اظهار کرد: در روزهای گذشته باند اختلاس کلان در مجتمع فولاد میانه با رصد و تلاش میدانی سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره اطلاعات و همکاری فرماندهی انتظامی منطقه شناسایی شده و عوامل اصلی دخیل در موضوع دستگیر و به دست قانون سپرده شدند.

    وی با اشاره به انجام تحقیق کامل پیرامون پرونده در دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان میانه، افزود: تصمیم مقتضی درباره این پرونده پس از اتمام تحقیقات در دادسرا و صدور کیفرخواست، در دادگاه کیفری اتخاذ شده و اطلاع رسانی‌ لازم انجام خواهد شد.

    به گزارش ایرنا، مجتمع فـولاد میانه در سال 1368 کلنگ زنی و در اواخـر سال 1376 عملیات نصب ماشین آلات آن و تولید آزمایشی آن در سـال 1379 به صورت «راه اندازی سرد» آغاز شد.

    این مجتمع دارای سه مجموعه فولادی است که واحد نورد یا تولید مفتول های صنعتی و ساختمانی از سال 1379 فعالیت خود را آغاز کرده و عمده تولیدات آن انواع میلگرد 10 تا 32 میلی متری است.

    شهرستان میانه با حدود 180 هزار نفر جمعیت در 178 کیلومتری جنوب شرقی تبریز مرکز استان آذربایجان شرقی واقع است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی