مدیر مجتمع اعلام کرد:

ثبت دستاوردهای جدید فروکروم جغتای طی ۱۴۰۲

عصر معدن- مدیرعامل مجتمع فروکروم جغتای اعلام کرد: این مجتمع، دستاوردهای جدیدی در بخش های «تولید» و «بهداشت، ایمنی و محیط زیست» طی سال ۱۴۰۲ ثبت کرد.;

ثبت دستاوردهای جدید فروکروم جغتای طی ۱۴۰۲
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر معدن» به نقل از روابط عمومی ایمیدرو، احسان عزیزی با بیان این مطلب و با اشاره به عملکرد مجتمع فروکروم جغتای در سال 1402 گفت: این مجتمع با تولید حدود 3 هزار و 200 تن فروکروم پرکربن، موفق به ثبت رکورد جدید تولید در اردیبهشت سال گذشته شد که این میزان 13.7 درصد نسبت به رکورد قبلی افزایش داشت.

    وی افزود: مجتمع فروکروم در سال 1402، رکورد جدید تولید ماهانه در بخش ریخته گری را در خرداد با تولید 2 هزار و 628 تن فروکروم پرکربن به ثبت رساند که این رقم تولید از ابتدای فعالیت مجتمع تاکنون بی سابقه بوده است.

    ثبت بالاترین تناژ حق السهم
    مدیرعامل مجتمع فروکروم جغتای با اشاره به ثبت بالاترین تناژ حق السهم از ابتدای واگذاری مجتمع به بخش خصوصی از سال 96 تاکنون برای نخستین بار، توضیح داد: در سه ماهه نخست سال گذشته با توجه به تولید بالا، تناژ حق السهم را با دریافت بیش از 1100 تن فروکروم به ثبت رساندیم.

    وی ادامه داد: با توجه به واگذاری مجتمع به بخش خصوصی و تولید مستمر از زمان این واگذاری، انجام تعمیرات اساسی به منظور حفظ شرایط مطلوب فنی در کارخانه، در ماه تیر تعمیرات اساسی کوره و تجهیزات فنی مجتمع در دستورکار قرار گرفت که با پیگیری‌های دستگاه نظارت در بازه زمانی کمتر از سه ماه، تاین اقدام انجام شده و مجتمع مجدد در مدار تولید قرار گرفت.

    دستاورد جدید در زمینه HSE
    عزیزی با اشاره به اینکه این شرکت سال 1402 یکی از بهترین و شاخص‌ترین سال‌های عملکرد مجتمع از زمان راه اندازی تاکنون در حوزه ایمنی و HSE را داشته، گفت: از جمله اقدامات صورت گرفته، شامل دریافت مجوز تاسیس نخستین مرکز بهداشت کار و افتتاح آن در شهریور و معرفی مجتمع فروکروم جغتای به عنوان شرکت برتر در حوزه کمیته حفاظت فنی و بهداشت کار در استان خراسان رضوی است.

    وی افزود: از دیگر دستاوردها، کسب عنوان نایب قهرمانی مسابقات آتش‌نشانی شرکت‌های وابسته به ایمیدرو در شانزدهمین دوره این مسابقات و همچنین دریافت مجوز تاسیس نخستین مرکز آموزشی جوار کارگاهی از اداره کل فنی و حرفه‌ای استان برای ارتقای سطح علمی کارکنان مجتمع است.

    مدیرعامل مجتمع فروکروم جغتای خاطرنشان کرد: این مجتمع در سال گذشته، موفق به کسب عنوان واحد صنعتی سبز شایسته تقدیر در بیست و چهارمین همایش ملی واحدهای صنعتی و معدنی و خدمات سبز از بین 350 واحدی صنعتی و معدنی در کل کشور و نیز، معرفی این مجتمع به عنوان یکی از واحدهای برتر ایمنی کشور و دریافت نشان عالی تک ستاره در هفتمین همایش ممیزی عملکرد مدیران در حوزه HSEE در بخش های راهبری و نظارت از بین 52 مجموعه صنعتی و معدنی کشور شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی