چادرملو حامی شرکت‌های دانش بنیان است

عصر معدن- مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی چادرملو در میزگرد تخصصی شتابدهی صنعتی واحدهای تخصصی کوچک مقیاس و دانش بنیان گفت: اصولا سرکت معدنی و صنعتی چادرملو این هدف را دارد که کل امور شرکت را برون سپاری کند و در این زمینه نیز موفقیت‌های بسیاری بدست آورده است.;

چادرملو حامی شرکت‌های دانش بنیان است
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری "عصرمعدن" محمود نوریان با بیان این مطلب در ادامه افزود: چادرملو با شرکتهای دانش بنیان و دانشگاه ها پروژه های تحقیقاتی داشته و با آنها قراردادهایی منعقد کرده و همواره پذیرای این دست از شرکتها بوده است. حتی در برخی موارد تحقیقاتی که مربوط به بخش معدن هم نبوده از دانشگاه‌ها حمایت کرده است.

    وی گفت: به عنوان مثال شرکت فکور صنعت که اکنون تواسته با شرکت کوبه استیل جوینت شود کارشناسانی دارد که در شرکت چادرملو پرورش یافته اند و اکنون توانسته اند در معادن ما برای تولید 36میلیون تن کنسانتره خط تولید ایجاد کنند. یکی دیگر از اقدامات انجام شده طراحی نرم افزار مورد نیاز برای شرکت بود که اکنون با نمونه خارجی آن قابل مقایسه است.

    به گفته نوریان؛ شرکت چادرملو آمادگی همکاری با شرکت‌های دانش بنیان را دارد حتی اگر طرح های آنها به نتیجه نرسد.

    وی همچنین درباره کمک به شتابدهی واحدهای صنعتی در چادرملو گفت: چادرملو همواره حامی شرکتهای دانش بنیان- واحدهای تحقیق و پژوهش مراکز علمی و دانشگاه‌ها- نوآوران و افراد خلاق و ایده پرداز بوده و این روند ادامه دارد.
    تعداد واحدهای بومی‌سازی شده بیش از 11هزار و 287قطعه بومی سازی شده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر