رییس خانه معدن ایران:

حوزه ریل نیازمند مدیریت است

عصر معدن- رییس خانه معدن ایران در مراسم امضای تفاهم‌نامه مابین خانه معدن ایران و فدراسیون لجستیک و حمل و نقل ایران عنوان کرد: توسعه بخش معدن بدون توسعه زیرساخت‌ها ممکن نیست.;

حوزه ریل نیازمند مدیریت است
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن» محمدرضا بهرامن در این مراسم اظهار کرد: توسعه بخش معدن را با نگاه آینده پژوهشی در نظر گرفته ایم و در این میان فدراسیون لجستیک و حمل ونقل ایران می تواند با ما همکاری خوبی داشته باشد.
    به گفته رییس خانه معدن ایران، در صورتی که در زمینه ریلی مدیریت وجود نداشته باشد، به طور حتم با چالش جدی در جاده های کشور مواجه خواهیم شد.
    وی ادامه داد: اکنون طرحی به نام آنتن را به صورت پایلوت آغاز کرده ایم.
    بهرامن گفت: راه اندزی خط سنگان- بافق که تفاهم نامه اش به امضا رسید یکی از نمونه های موفق در زمینه حمل و نقل ریلی بوده است.
    به گفته رییس خانه معدن ایران، نقش سازمان ایمیدرو نیز در این جریان بسیار سازنده است چرا که به عنوان یک سازمان توسعه ای نقش توسعه ای داشته و می تواند با ایفای این نقش از بخش معدن حمایت کند.
    وی افزود: یکی از مباحث مهم در بخش معدن حمل و نقل است و زمانیکه به توسعه برسد می توان در بخش معدن به موفقیت رسید و تولیدات معدنی به آسانی به بنادر رفته و به بازار مصرف برسد.
    بهرامن در خاتمه گفت: خانه معدن ایران با نگاه آینده پژوهی که دارد، نشست های مختلفی با فدراسیون لجستیک و حمل و نقل ایران برگزار کرد تا سرانجام توانست این تفاهم نامه را به امضا برساند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر