سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات‌معدنی کشور برگزار می‌کند:

سی و هشتمین گردهمایی علوم زمین ۱۰ و ۱۱ اریبهشت ماه در تهران

عصر معدن- پژوهشکده علوم زمین که با مشارکت سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات‌معدنی کشور این رویداد بزرگ علمی را برگزار خواهد کرد، محمودرضا مجیدی‌فر را به عنوان دبیر علمی این نشست معرفی کرده است.;

سی و هشتمین گردهمایی علوم زمین ۱۰ و ۱۱ اریبهشت ماه در تهران
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن»بر اساس این گزارش؛ این نشست محورها و رویکردهای زمین‌شناسی بنیادی(دبیر علمی مسعود زمانی پدرام)، مخاطرات زمین‌شناختی(امیر شمشکی)، اکتشاف مواد معدنی(سیدمهران حیدری) و علوم‌زمین و جامعه (محمدرضا  قاسمی) را در دستور کار خود دارد.
    شایان ذکر است، سی و هشتمین گردهمایی علوم زمین انتخاب و معرفی کتاب برتر و بزرگداشت دکتر محمود احمدزاده هروی را نیز همراه با نمایشگاه فروش و عرضه مستقیم سنگ‌های کلکسیونی و قیمتی برگزار خواهد کرد.
    گفتنی‌ست؛ پژوهشکده صنعت نفت، دانشگاه‌های کاشان، زنجان،  بوعلی سینا، شهید بهشتی، یزد، دانشگاه‌های آزاد واحد دامغان، واحد کرج، پیام‌نور یزد، کمیسیون ملی یونسکو-ایران، موسسه تحقیقات آب، موسسه تحقیقات کشاورزی دیم کشور، پژوهشگاه ملی اقیانوس‌شناسی و علوم‌جوی به عنوان حامیان سی و هشتمین گردهمایی علوم زمین یاد شده‌اند.
    بر اساس این گزارش، از میان مقاله‌های ارسال شده به دبیرخانه سی و هشتمین گردهمایی علوم زمین 175 مقاله از سوی دوران پذیرفته شده که به صورت سخنرانی و پوستر ارائه خواهد شد.
    علاقه‌مندان می‌توانند جهت شرکت و کسب اطلاعات بیشتر درباره سی و هشتمین گردهمایی علوم زمین به
    دبیرخانه این نشست به آدرس تهران، میدان آزادی، بلوار معراج، سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات‌معدنی کشور مراجعه کرده یا با شماره‌64592423-021 تماس حاصل نمایند.

     

    پورسعیدخلیلی