الماس‌های مصنوعی به دنبال تسخیر بازار

عصر معدن- شرکت هایی که در به واسطه تولید الماس های آزمایشگاهی رشد کرده اند همچنان به دنبال تسخیر بازار هستند.;

الماس‌های مصنوعی به دنبال تسخیر بازار
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن»، در حالیکه معدنچیان الماس در حال رقابت با یکدیگر هستند، شرکت های تولید کننده الماس مصنوعی نیز با استفاده از بازخورد مصرف کننده در فرآیندهای تولید و تجارت دست به دست یکدیگر می دهند.
    این در حالی است که عرضه سنگ های ارزان در بازار رو به افزایش است.
    طبق گفته کریس کیسی، رئیس انجمن الماس Grown نیویورک، مطابقت با استانداردهای کار و محیط ‌زیست در هنگام خرید هر نوع از سنگ‌های قیمتی و سایر محصولات، از نگرانی‌های اصلی مصرف کنندگان هستند. به همین دلیل است که سازمان او تصمیم گرفت تا خدمات جهانی scs - را برای ایجاد یک استاندارد پایدار برای این صنعت که باید طی شش ماه آماده شود را تدوین کند.
    "مشتریان جوان امروز می خواهند بینشی را در مورد خرید هر محصولی که خریداری می کنند، بدست بیاورند. کیسی با اشاره به این مطلب گفت: هنگامی که آنها به الماس های آزمایش شده می رسند، از همکاران خرده فروشی می پرسند که آیا این سنگها "سازگار با محیط زیست" یا "پایدار" هستند. "چالش این است که این اصطلاحات در حال حاضر ثابت نشده است."
    برای اجتناب از تبلیغات فریبکارانه، کمیسیون تجارت فدرال ایالات‌متحده از این صنعت خواست تا کلمات "سازگار با محیط‌ زیست" و "پایدار" را در هنگام بازاریابی سنگ - بزرگ حذف کند.
    کیسی گفت: " توسعه یک استاندارد پایدار کاملا تایید شده کمک خواهد کرد تا به چنین فرضیاتی و توصیفات نادرست خاتمه دهد."

    پورسعیدخلیلی