برون سپاری هتل منطقه ویژه خلیج فارس به بخش خصوصی

عصر معدن- مدیرعامل منطقه ویژه صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس از برون سپاری هتل این منطقه عظیم اقتصادی به بخش خصوصی خبر داد.;

برون سپاری هتل منطقه ویژه خلیج فارس به بخش خصوصی
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن» «حسن خلج طهرانی» در تشریح این خبر بیان داشت: پس از برگزاری سه دوره مناقصه، توانستیم با  تلاش مستمر جذب سرمایه گذاری بخش خصوصی هتل منطقه ویژه صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس را به شرکت توکان صنعت اسپادانا از شرکت های خوشنام در حوزه هتل داری  قرار داد انعقاد نموده تا ضمن ارتقای سطح خدمات ارائه شده، شاهد رونق بیشتر این هتل باشیم.

    وی با اشاره به این که قرارداد مذکور 11 سال ضمانت اجرایی دارد، تاکید کرد: در سال نخست شرکت متولی هتل، موظف به بازسازی، مرمت و بهبود زیرساخت ها جهت احیاء هتل 5 ستاره  است و در ده سال بعد  بهره برداری و جذب  مسافر  صورت خواهد پذیرفت  ، که جهت تشویق بخش خصوصی  مشوق هایی برای تسریع در راه اندازی  پیش بینی گردیده است ..

    مدیرعامل منطقه ویژه صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس در ادامه افزود: برون سپاری امور به بخش خصوصی چنانچه ساز و کاردرست و قانون مندی  داشته باشد و نظارت کافی نیز بصورت مستمر  بر آن صورت پذیرد می تواند ثمرات فراوانی را در پی داشته باشد.

    وی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از مدیرعامل شرکت متولی هتل، اظهار داشت: نهایت همکاری را برای تسریع در اقدامات پیش‌رو انجام خواهیم داد و امیدواریم این اتفاق سبب بهبود خدمات در صنایع غرب بندرعباس شود و به تبع آن سرمایه‌گذاران رغبت  و تمایل بیشتری  را برای حضور در این منطقه داشته باشند.

    وی خاطر نشان کرد تعیین تکلیف و راه اندازی هتل مذکور  مورد استقبال  کلیه واحد های مستقر فعال در منطقه گردیده است و ضمن رضایت آمادگی خودر را جهت همکاری و رونق هتل اعلام نموده اند

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر