تقدیر از مدیرعامل فولاد هرمزگان در همایش روز صنعت و‌معدن

فولاد هرمزگان به عنوان واحد صنعتی نمونه استان در سال۹۷ انتخاب شد

عصر معدن- همایش تجلیل از صنعتگران و معدنکاران استان هرمزگان به مناسبت روز ملی صنعت و معدن در این استان برگزار شد.;

فولاد هرمزگان به عنوان واحد صنعتی نمونه استان در سال۹۷ انتخاب شد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن» در مراسم گرامیداشت روز صنعت و‌ معدن از تلاش های مهندس فرزاد  ارزانی مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان در جهت تحقق برنامه توسعه و افزایش تولید فولاد به میزان 10میلیون تن در استان هرمزگان با اهدا لوح  ، تقدیر بعمل آمد.

    گفتنی است حسین مدرس خیابانی قائم مقام وزیر صنعت معدن و تجارت در امور بازرگانی به همراه  همتی استاندار هرمزگان و قاسمی رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت هرمزگان از شرکت فولاد هرمزگان بازدید و اظهار کرده است عدم تخصیص مواداولیه داخلی به واحدهای تولیدی قابل قبول نیست.

    مدرس خیابانی در حاشیه این بازدید گفت :صادرات باید در راس امور باشد و ما برای رفع موانع صادرات تلاش میکنیم .
    وی با اشاره به مشکلات واحدهای تولیدی در   تهیه مواد اولیه گفت : عدم تامین مواد اولیه مورد نیاز واحدهای تولیدی  قابل قبول نیست و تامین مواد مورد نیاز باید در اولویت باشد و در صورت عدم تامین به موقع این مواداولیه  خسارات اقتصادی و اجتماعی خاصی را به بار خواهد آورد .
    همتی نیز در بازید از خط تولید فولاد هرمزگان گفت :همه ما باید از ظرفیت های تولید در استان استفاده کنیم و تلاش کنیم مشکلات واحدهای تولیدی را برطرف کنیم.
    همتی با اشاره به شعار سال ٩٨ که توسط مقام معظم رهبری نام گذاری شده است تاکید کرد : اگر واحد تولیدی بتواند فعالیت کند چرخ اقتصاد کشور می چرخد و ما باید حمایت های لازم را از تولید داشته باشیم .
    وی با اشاره به تولید و توسعه ١۰ میلیون تن فولاد در استان هرمزگان گفت :نزدیکی به دریا و انرژی یکی از مزیت های استراتژیک منطقه هست تا طرحهای توسعه اینجا اتفاق بیافتد و با کمک همه صنایع و مسئولین این امر اتفاق خواهد افتاد .

    همتی با اشاره به نقش صنایع در توسعه استان ، بر انجام کلیه مراودات مالی صنایع استان در بانکهای استانی تاکید کرد . وی افزود : همه صنایع فعالیتهای مالی ، مالیاتی ، حتی امور مربوط به بیمه کارکنان خود را در استان انجام دهند.

    پورسعیدخلیلی