احیای یکی از بزرگترین معادن طلای جهان در آلاسکا

عصر معدن- آلاسکا خواستار بازخورد در یکی از بزرگترین پروژه‌های طلای جهان شد.;

احیای یکی از بزرگترین معادن طلای جهان در آلاسکا
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن» اداره منابع طبیعی آلاسکا از ساکنان دلتا یوکون دعوت می‌کند تا تاریخ 7 اوت 2018 نظرات خود را در رابطه با طیف Barrick طلا (TSX، NYSE: ABX) و NovaGold Resources (TSX، NYSE-MKT: NG) دالین ارائه کنند.
    از مردم خواسته می‌شود تا به بررسی و ارائه بازخورد در مورد برنامه‌های احیای Donlin، همچنین طرح‌های معدنچیان برای پاکسازی زباله‌های معدنی تحت مجوز مدیریت زباله، بپردازند. (این اسناد در تاریخ 9 جولای 2018ترخیص شدند).

    برنامه‌های احیای و بسته شدن به اهداف و تکنیک‌های مختلفی اشاره دارد. به این صورت که آن زمین‌هایی که در معرض تداخل قرار می گیرند، در زمانی که منابع در معدن خسته شدند در آنجا احیا شوند. 

    یکی از بزرگترین معادن طلا شناخته شده در جهان،  Donlin شامل 39 میلیون اونس طلا در رده‌های اندازه گیری شده و نشان دهنده (M & I) است و انتظار می‌رود تقریبا یک میلیون اونس طلا در حدود 27 سال تولید کند.

    پس از اینکه معادن بسته شد، دونلین طلا پیشنهاد می دهد گودال پر از آب پر شده و طی یک سال به یک دریاچه تبدیل شود. البته این شرکت می‌گوید قبل از اینکه آب آزاد شود، با استانداردهای کیفیت آب آشنا خواهد شد.

    پورسعیدخلیلی