فلز سرخ ۱۰ هزار دلاری می شود؟

عصر معدن- روز جمعه هفتم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳، قیمت مس در LME نسبت به روز هفته پیشین، ۰.۸ درصد افزایش یافت و به ۹ هزار و ۸۶۹ دلار رسید.;

فلز سرخ ۱۰ هزار دلاری می شود؟
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر معدن» به نقل از فلزات آنلاین، قیمت مس در روز ‌جمعه هفتم اردیبهشت ماه در معاملات بورس فلزات لندن نسبت به روز پنج‌شنبه 6 فروردین ماه، 0٫8 درصد معادل 78 دلار نسبت به روز معاملاتی قبل از آن افزایش یافت و نسبت به هفته پیشین، 1٫2 درصد رشد را تجربه کرد و به 9 هزار و 869 دلار رسید. قیمت مس در روز پنج‌شنبه 6 اردیبهشت ماه، 9 هزار و 791 دلار بود.

    قیمت سه ماهه مس در معاملات روز جمعه هفتم اردیبهشت ماه، 0٫8 درصد معادل 77 دلار نسبت به روز معاملاتی قبل، افزایش و نسبت به هفته پیشین، 1٫6 درصد رشد پیدا کرده است.

    موجودی مس در انبارهای بورس فلزات لندن در روز جمعه هفتم اردیبهشت ماه با کاهش یک هزار و 850 تنی، از 120 هزار و 400 تن به 118 هزار و 550 تن رسید.

    روز جمعه هفتم اردیبهشت ماه در بورس فلزات لندن، قیمت مس در شرایط کانتنگو به سر می‌برد. اختلاف قیمت سه ماهه و نقدی در این روز، برابر با 126 دلار بر تن گزارش شده که نسبت به روز پنج‌شنبه 6 اردیبهشت ماه 1402، با کاهش یک دلار بر تن همراه شده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر