رزم‌حسینی اعلام‌کرد:

کاهش ۱۳درصدی واحدهای تولیدی غیرفعال شهرک‌های صنعتی در سال ۹۹

عصر معدن- وزیر صنعت، معدن و تجارت از کاهش ۱۳ درصدی واحدهای تولیدی و صنعتی غیرفعال و افزایش ۹ درصدی واحدهای فعال در شهرک‌های صنعتی در سال ۹۹ خبر داد و گفت: به‌زودی مراکز تسهیل‌گری کسب‌وکارها در پنج استان کشور به صورت آزمایشی ایجاد می‌شود.;

کاهش ۱۳درصدی واحدهای تولیدی غیرفعال شهرک‌های صنعتی در سال ۹۹
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر معدن» به نقل از ایرنا، "علیرضا رزم‌حسینی" در نهمین جلسه شورای هماهنگی امور صنایع و فناوری پیشرفته وزارت صنعت با تاکید بر لزوم بهبود فضای کسب و کار و رفع موانع تولید در سال مزین به شعار «تولید؛ مانع‌زدایی‌ها، پشتیبانی‌ها» اظهار داشت: ایجاد مراکز تسهیل‌گری کسب‌وکارها در جلوگیری از اتلاف وقت سرمایه‌گذاران و تسریع در راه‌اندازی واحدهای تولیدی و صنعتی موثر واقع خواهد شد.

    وی افزود: سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران به زودی در پنج استان کشور مراکز تسهیل‌گری کسب‌وکارها را به صورت نمونه ایجاد و ارائه خدمات به متقاضیان را آغاز می‌کند.

    وزیر صنعت، معدن و تجارت درباره مهمترین اقدامات انجام شده برای راه‌اندازی مجدد واحدهای غیرفعال، گفت: 24 درصد از واحدهای فعال شده از طریق واگذاری کامل توسط مالک اصلی به سرمایه گذار جدید، 18 درصد از طریق مشارکت با سرمایه گذار جدید و 16 درصد هم از طریق تامین مواد اولیه، مجددا راه اندازی شده است.

     پارسال یک‌هزار و 557 واحد راکد در شهرک‌های صنعتی کشور به چرخه تولید بازگشت. امسال احیای یک هزار و 600 واحد راکد در شهرک‌های صنعتی و واحدهای در تملک بانک‌ها، برنامه‌ریزی شده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر