براساس آمار وزارت صنعت؛

بخش صنعت و معدن ۲۵۵ هزار میلیارد تومان تسهیلات گرفت

عصر معدن- بر اساس آمار وزارت صنعت، معدن وتجارت در دوره ۱۱ ماهه پارسال (منتهی به بهمن) مبلغ ۲۵۵.۳ هزار میلیارد تومان، مجموع تسهیلات اعطایی به بخش صنعت ومعدن بود که ۷۱.۱ درصد از آن برای تامین سرمایه درگردش واحد های این بخش اختصاص یافت.;

بخش صنعت و معدن ۲۵۵ هزار میلیارد تومان تسهیلات گرفت
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر معدن» به نقل از ایرنا، در دوره این گزارش 181.9 هزار میلیارد تومان از مجموع تسهیلات پرداختی، برای تامین سرمایه در گردش واحدهای ذیربط بود.

    پس از تامین سرمایه در گردش واحدها، 13.6 درصد هم به منظور توسعه واحدهای صنعت ومعدن تخصیص پیدا کرد که رقم 34.7 هزار میلیارد تومان برای این منظور کارسازی شد.

    علاوه براین سهم واحد های ایجادی در بخش صنعت ومعدن از مجموع تسهیلات پرداختی در دوره این گزارش 30.4 هزار میلیارد تومان ثبت شد که سهم 11.9 درصدی داشت.

    سهم تعمیر واحد های بخش صنعت ومعدن در 11 ماهه پارسال ( منتهی به بهمن) به میزان 1.6 هزار میلیارد تومان بود که 0.6 درصد از مجموع تسهیلات این بخش را به خود اختصاص داد.

    همچنین برای خرید کالای شخصی در این بخش هم 4.5 هزار میلیارد تومان منظور شد که 1.7 درصد از مجموع تسهیلات بخش صنعت و معدن را در بر گرفت.

    خرید مسکن هم در این بخش سهمی به میزان 1.2 هزار میلیارد تومان داشت که 0.5 درصد از مجموع تسهیلات تخصیصی را جذب کرد.

    سایر موارد هم در 11 ماهه سال گذشته در بخش صنعت و معدن، سهمی به میزان 1.1 هزار میلیارد تومان داشت که 0.4 درصد از مجموع تسهیلات اعطایی را به خود اختصاص داد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر