با حمایت ایمیدرو، در قدیمی ترین معدن زغالسنگ انجام می شود:

برگزاری نخستین دوره حفاری مغزه گیری اکتشافی معادن

عصر معدن- نخستین دوره آموزش حفاری مغزه‌گیری اکتشافی، در قدیمی ترین معدن زغالسنگ کشور (شهرستان کوهبنان استان کرمان)، با حمایت ایمیدرو آغاز شد.;

برگزاری نخستین دوره حفاری مغزه گیری اکتشافی معادن
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر معدن» به نقل از روابط عمومی ایمیدرو، نخستین دوره آموزش رایگان حفاری مغزه‌گیری اکتشافی معادن با هدف رفع کمبود نیروی انسانی مورد نیاز برای توسعه معدن زغالسنگ کوهبنان، با حمایت ایمیدرو و همکاری اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کرمان در شهرستان کوهبنان انجام می شود.

    مدت زمان این دوره آموزشی یک ماه است و کارآموزان (20 نفر) به طور عملی، مفاد تخصصی حفاری مغزه‌گیری اکتشافی معادن را فرا می گیرند و پس از اتمام دوره آموزشی نیز در معدن زغالسنگ کوهبنان مشغول به کار می شوند.

    همچنین، ایمیدرو با همکاری اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کرمان، آموزش نیروی انسانی معادن سرب و روی کوهبنان را انجام می دهد.

    بنا به این گزارش، مراسم آغاز به کار نخستین دوره آموزش حفاری مغزه‌گیری اکتشافی معادن با حضور استاندار کرمان، نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی، فرماندار کوهبنان، مدیرکل فنی و حرفه ای استان و جمعی از مسئولان استان کرمان و شهرستان کوهبنان برگزار شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر