انجام ۳۰۰ هزار متر عملیات حفاری توسط ایمپاسکو

عصر معدن- شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران از سال ۹۲ تاکنون، توانست ۳۱۲ هزار متر عملیات حفاری اکتشافی داشته باشد. عملیات اکتشافی صورت گرفته توسط این مجموعه در پهنه ها به وسعت ۶۵ هزار و ۳۰۰ کیلومتر انجام شده است.;

انجام ۳۰۰ هزار متر عملیات حفاری توسط ایمپاسکو
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن» به نقل از ایمیدرو، استفاده از روش های نوین و تلفیقی ژئوفیزیک در بهبود عملیات اکتشاف در محدوده های "جانجا و هیرد" از دیگر دستاوردهای ایمپاسکو در سال های اخیر است.

    بر اساس این گزارش انجام اکتشافات عمیق و حفر عمیق ترین گمانه به عمق 1907 متر برای اولین بار در بخش معدن کشور در آنومالی 21 توسط شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران صورت گرفته است.

    همچنین ثبت رکورد تولید در مجتمع طلای موته با 602 کیلوگرم و سرب نخلک با 3800 تن در سال 96، توسعه مجتمع نخلک و افزایش ظرفیت از 1800 تن به 12 هزار تن با اجرای طرح Heavy Media و احداث خط جدید کارخانه فلوتاسیون از جمله دستاوردهای این شرکت است.
    احداث و راه اندازی زغالشویی سواد کوه، راه اندازی پالایشگاه قطران زرند، راه اندازی پتاس خور و بیابانک، احداث پایلوت و راه اندازی آنتیموان سفیدابه و فرآوری سنگ آهن هماتیتی جلال آباد، بازیابی فلز از سرباره فروکروم و توسعه خط فرآوری نخلک با سرمایه گذاری بخش خصوصی از دیگر دستاوردهای ایمپاسکو طی سال های 92 تا 96 است.

    تکمیل و راه اندازی بخش زیرزمینی سولفوره انگوران، راه اندازی معدن طلای هیرد، راه اندازی معدن سنگ آهن حنار و سنگ آهن گل گهر 5 با سرمایه گذاری بخش خصوصی را نیز می توان از دیگر دستاوردهای ایمپاسکو طی سال های 92 تا 97 نام برد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر