معدنکاری پایدار با نسل دوم دستگاه های باتری

عصر معدن- Epiroc در تاریخ ۱۴ نوامبر ۲۰۱۸ نسل دوم دستگاه‌های باتری را راه اندازی کرد. این دستگاه ها برای کاهش هزینه های مشتریان معدن طراحی شده و ایمنی محیط کار زیرزمینی را ارتقا می دهد.;

معدنکاری پایدار با نسل دوم دستگاه های باتری
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن»، باتری لودرها و تراکت‌های حفاری که در زیرزمین حرکت می کنند،  از مزایای شرکت های استخراج معدن در سراسر جهان به شمار می روند که منجر به کاهش تولید گازهای گلخانه ای، افزایش ایمنی و کاهش هزینه های عملیاتی می شود.
    Per Lindberg مدیرعامل Epiroc اظهار کرد: هدف ما در Epiroc  کمک به مشتریان، افزایش بهره وری، افزایش ایمنی و کاهش انتشار گازهای گلخانه ای و در کنار آن کاهش هزینه تمام شده عملیاتی است.
    وی ادامه داد: "نسل دوم باتری ها ما را به سمت یک آینده پایدار با کمترین وابستگی به سوخت های فسیلی می برد. ما افتخار می کنیم که هزینه های مربوط به پایداری در معادن را هدایت کنیم. "
    محصولات ساخته‌شده با باتری شامل لودر14 و 18 تنی، یک کامیون 42 تنی و یک خانواده حفاری متوسط از جمله حفاری های تولیدی است.
    مشتریان با استفاده از دستگاه‌های باطری نسل اول Epiroc که در سال 2016 راه‌اندازی شده اند، شامل شرکت معدنی برزیل Nexa Resources هستند که از باتری Scooptram ST7 در پرو استفاده می کنند. سایر مشتریانی که به سمت وسایل نقلیه برقی می روند عبارتند از: LKAB، شرکت معدنکاری دولتی سوئد که قصد دارد از وسایل نقلیه صفر نهایی Epiroc استفاده کند، زیرا فعالیت معدنیشان در شمال سوئد را به شیوه ای پایدار گسترش می دهد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر