با هدف توسعه بازاریابی و فروش در حوزه گوهرسنگ ها؛

حضور غرفه طرح توسعه صنعت گوهرسنگ در نمایشگاه بین المللی ایران متافو

عصر معدن- طرح توسعه صنعت گوهرسنگ کشور در راستای تقویت و توانمندسازی بازار گوهرسنگ و پیشبرد اهداف سند ملی، برای نخستین بار در هجدهمین نمایشگاه بین المللی ایران متافو حضور یافته است.;

حضور غرفه طرح توسعه صنعت گوهرسنگ در نمایشگاه بین المللی ایران متافو
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر معدن» به نقل از روابط عمومی ایمیدرو، مجری طرح توسعه گوهرسنگ کشور هدف از حضور در نمایشگاه ایران متافو را معرفی ظرفیت های این صنعت و همچنین توسعه بازاریابی و فروش اعلام کرد.
    ابومحمد هاشمی در خصوص اقدامات صورت گرفته در این صنعت گفت: طرح توسعه صنعت گوهرسنگ کشور اقدام به ساماندهی تولیدکنندگان این حوزه کرده است و همچنین تربیت تراشکاران حرفه ای را در دستور کار قرار داده است.
    سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران(ایمیدرو) در راستای ایفای نقش توسعه ای با راه اندازی طرح توسعه صنعت گوهرسنگ، استراتژی توسعه صنعت گوهرسنگ را کلید زده است و در این راستا به دنبال رونق تولید، اشتغال و افزایش سهم ایران در بازارهای جهانی است.
    این گزارش می افزاید، نمایشگاه متافو با مشارکت شرکت های داخلی و شرکت خارجی از 14 آذرماه جاری آغاز به کار کرده است‌. فعالان این عرصه جدیدترین محصولات و دستاوردهای خود را در زمینه متالوژی، فولاد، صنایع معدنی، فلزات غیرآهنی، ریخته گری، کوره های صنعتی، عملیات حرارتی و صنایع وابسته در معرض دید عموم گذاشته‌اند.
    نمایشگاه فوق تا 17 آذرماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران دایر است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر