شورای مواد معدنی آفریقای جنوبی برنامه‌های "کرونا Covid-۱۹" را تنظیم کرد

عصر معدن- به دنبال اولین مورد تایید شده Covid-۱۹ در روزهاى گذشته در آفریقای جنوبی ، شورای مواد معدنی آفریقای جنوبی اقدامات برنامه ریزی خود را برای کاهش تأثیر شیوع در صنعت معدن این کشور تنظیم کرده است. این شورا اعلام کرد که شرایط ویژه بخش معدن می تواند آن را در انتقال زمان ویروس آسیب پذیر کند.;

شورای مواد معدنی آفریقای جنوبی برنامه‌های "کرونا Covid-۱۹" را تنظیم کرد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبرى «عصرمعدن»، در فوریه سال 2020 ، شورای مواد معدنی اطلاعات اولیه خود را درباره اقدامات کاهش دهنده ویروس در اختیار اعضای خود قرار داد.  این مبتنی بر مطالب تهیه شده توسط سازمان بهداشت جهانی (WHO) و مؤسسه ملی بیماریهای واگیر (NICD) بود.

    از آنجا که استخراج معادن معمولاً شامل فعالیت بدنی است ، این شورا گفت که می توان میزان تماس زیاد با ویروس را فقط از طریق تماس با ماشین آلات ، تجهیزات و سایر افراد نشان داد.  مدیران و مسئولان معدن که از عملیات بین المللی یا برون مرزی بازدید می کنند .

    این شورا گفت که کمک کردن تأثیر احتمالی Covid-19 بر صنعت معدن آفریقای جنوبی دشوار است ، اما یک تأثیر آن تأخیر در صادرات مواد به بازارهای قابل ملاحظه است.  در صورت محدود شدن رشد اقتصادی ، رشد اقتصادی نیز تحت تأثیر قرار می گیرد و تقاضا برای کالاها نیز می تواند تأثیر بگذارد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر