عملکرد شرکت های معدنی زامبیا دردسرساز شد

عصر معدن- زامبیا پروژه های خود را برای کاهش بدهی ها متوقف می کند و صندوق بین المللی پول را به مذاکرات بازمی گرداند.;

عملکرد شرکت های معدنی زامبیا دردسرساز شد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر معدن»، زامبیا پروژه های متوقف شده که تقریبا کامل نیستند و همچنین موضوع وام های جدید را بازنگری می کند، زیرا قصد دارد که بدهی بدهی های خود را کاهش داده و دوباره با صندوق بین المللی پول مذاکرات را در قالب بسته پشتیبانی آغاز کند.
    صندوق بین المللی پول هشدار داده است که کشور آفریقای جنوبی در معرض خطر افزایش بدهی ها قرار دارد، در حالی که سرمایه گذاران در مورد میزان وام های خارجی که کشور ادعا می کند متحمل شده ، شک و تردید دارند. این صندوق اعلام کرد: ممکن است به میزان قابل توجهی بیش از 9.3 میلیارد دلار اعلام شود. Eurobonds زامبیا، دومین تولید کننده مس آفریقا، امسال بدترین عملکرد را داشته‌است.
    Mwanakatwe ، وزیر دارایی زامبیا در مصاحبه‌ای در دفترخود گفت: " ما می‌دانیم که چه میزان بدهی داریم و در این رابطه حقایق و ارقام را با صندوق بین‌المللی پول به اشتراک گذاشته‌ایم.
    زامبیا پس از سقوط قیمت مس در سال 2014 به وام‌دهنده چند جانبه نزدیک شد و درآمد شرکت‌های معدن‌کاری که منبع اصلی درآمد هستند را محدود کرد. دولت در حال حاضر به دنبال بازگشت به پروژه‌های زیرساخت در مقیاس بزرگ و بدهی است که به افزایش خود ادامه می‌دهد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر