حضور بیش از ۵۰۰ مجموعه در پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی سنگ ایران

عصر معدن- پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی سنگ ایران از هجدهم الی بیست و یکم مهرماه در محل نمایشگاه بین‌المللی سنگ ایران در نیم‌ور برگزار خواهد شد.;

حضور بیش از ۵۰۰ مجموعه در پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی سنگ ایران
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر معدن» به نقل از ایسنا، محمد حلاجیان مدیر اجرایی نمایشگاه بین‌المللی سنگ ایران در اینباره به ایسنا گفت: این نمایشگاه در فضایی به مساحت 130 هزار مترمربع برگزار می‌شود.

    وی افزود: در نمایشگاه امسال حدود 500 مجموعه شامل شرکت‌ها، معادن و سایر صنایع مرتبط با سنگ حضور دارند و حدود 35 هزار تن سنگ کوپ در معرض دید عموم قرار خواهد داشت.

    حلاجیان ادامه داد: از 25 کشور برای بازدید از نمایشگاه دعوت به عمل آمده و برگزاری دوره‌های آموزشی با اساتید داخلی و خارجی از برنامه‌های جنبی نمایشگاه است.

    وی با اشاره به افزایش متراژ نمایشگاه در فضای سنگ کوپ نسبت به سال گذشته، گفت: برگزاری نشست‌های بین‌المللی مرتبط با سنگ و میز سنگ از برنامه‌هایی است که در نمایشگاه سال جاری پیش‌بینی شده است.

    نیم‌ور از از توابع استان مرکزی در 260 کیلومتری غرب تهران و پانزده کیلومتری جاده دلیجان به محلات قرار دارد. محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی سنگ ایران نیز در کیلومتر 3 جاده نیم‌ور دلیجان قرار گرفته است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر