صادرات ماشین آلات معدنی ایران به پاکستان ،پیش زمینه فرآوری و فروش سنگ

عصر معدن- رییس هیات تجاری پاکستان با بیان اینکه بیش از ۵۵ درصد معادن پاکستان در ایالت بلوچستان واقع است، افزود: انتقال تکنولوژی از اصفهان به بلوچستان ضمن اشتغالزایی موجب ارایه تکنولوژی جدید در این منطقه می شود .;

صادرات ماشین آلات معدنی ایران به پاکستان ،پیش زمینه فرآوری و فروش سنگ
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن»، هیات تجاری پاکستان با هدف بررسی فرصت های همکاری های تجاری و سرمایه گذاری به اصفهان سفر  و پس از بازدید از مراکز صنعتی و معدنی استان اصفهان با اعضای کمیسیون معادن اتاق بازرگانی نشست مشترک برگزار کرد.

    همایون کرد  در این نشست از آمادگی پاکستان برای توسعه همکاری های اقتصادی با استان اصفهان خبر داد و گفت:اصفهان در زمینه ساخت ماشین آلات معدنی پیشرفت های قابل ملاحظه ایی داشته و  صادرات ماشین آلات به ایالت بلوچستان  پیش زمینه فرآوری و فروش سنگ به صورت شراکتی با طرف ایرانی است .

    مجتبی کاروان  رییس کمیسیون معادن اتاق بازرگانی اصفهان  نیز در این نشستگفت: استان اصفهان یکی از فعال ترین استان های کشور در حوزه صنعت و سنگ بوده و بالغ بر 30 درصد فعالیت سنگ کشور در این استان انجام می شود.

    وی با بیان اینکه رسالت اتاق بازرگانی فراهم کردن فضایی برای فعالان اقتصادی به منظور تعامل با طرفین تجاری در کشورهای مختلف است، افزود: ایران و پاکستان به دلیل اشتراکات فرهنگی و مذهبی می توانند از ظرفیت های یکدیگر بهره مند شده و جریان تولید و تجارت را بهتر از گذشته عملیاتی کنند.

    احمدرضا بصیری رییس کمیته فراوری سنگ و مشاور کمیسیون معادن اتاق بازرگانی اصفهان نیزبا  مثبت ارزیابی نمودن زمینه حضور تولید کنندگان ماشین آلات در کشور پاکستان، از اعلام آمادگی اتاق بازرگانی اصفهان برای ایجاد بستر به منظور ارتباط حداکثری دو کشور دوست و همسایه خبر داد.

    این هیات در مجتمع «دنا فنون» یکی از قدیمی ترین واحدهای تولیدکننده ماشین آلات سبک معدنی، سیستم های تصفیه آب و جرثقیل های ثابت معادن، «مجتمع بهسازان» تولید کننده خطوط کامل اسلب و تایل کارخانجات سنگبری و «مجتمع ماشین سازی تامکار» سازنده ماشین آلات خط اسلب سنگبری تحت لیسانس شرکت برتون ایتالیا حضور یافته و از نزدیک با مراحل طراحی، ساخت، کارکرد و خدمات بعد از فروش این واحدها آشنا شدند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر