در نیم‌ور محلات؛

پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی سنگ ایران آغاز به کار کرد

عصر معدن- پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی سنگ ایران با شعار "سنگ ایران به سمت بازار جهانی" با حضور جمعی از مسئولان کشور و استان مرکزی در نیم‌ورِ محلات آغاز به کار کرد.;

پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی سنگ ایران آغاز به کار کرد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر معدن» به نقل از ایسنا، پانزدهمین دوره نمایشگاه سنگ ایران که امسال با حضور رئیس سازمان توسعه تجارت کشور، استاندار مرکزی و جمعی از مسئولان کشوری و استانی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی سنگ ایران واقع در شهر نیم‌ور شهرستان محلات، آغاز به کار کرد.

    در نمایشگاه سال جاری 22 استان کشور در راستای معرفی توانمندی‌های معدنی خود حضور داشته و زنجیره کامل ارزش و تامین صنعت سنگ کشور در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت. افزایش 30 درصدی فضای ناخالص نمایشگاهی و افزایش فضای خالص نمایشگاهی به بیش از 33 هزار متر مربع، از امتیازات نمایشگاه پانزدهم نسبت به سال گذشته است.

    طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته، نمایشگاه بین‌المللی سنگ ایران، میزبان سفرا، تجار و هیئت‌های تجاری از 25 کشور خواهد بود. برگزاری میز سنگ و کارگاه‌های آموزشی با حضور اساتید داخلی و خارجی از دیگر برنامه‌های این نمایشگاه است.

    به گزارش ایسنا، پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی سنگ ایران در محل دائمی نمایشگاه‌های سنگ کشور از 18 الی 21 مهر از ساعت 10:30 الی 19 پذیرای بازدیدکنندگان خواهد بود.

    چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی سنگ ایران که مهرماه سال گذشته برگزار شد، شاهد حضور حدود 500 شرکت‌کننده داخلی و 6 شرکت خارجی بود. همچنین بیش از 8600 نفر از این نمایشگاه بازدید کرده بودند که بیش از 130 نفر از آنان از کشورهای خارجی بوده‌اند.

    محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی سنگ ایران در شهرستان محلات، شهر نیم‌ور، کیلومتر 3 جاده نیم‌ور به دلیجان قرار دارد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر