افزایش ۸۳ درصدی درآمدزایی آهن اسفنجی در چهارمحال و بختیاری

عصر معدن- درآمدزایی آهن اسفنجی در چهارمحال و بختیاری ۸۳ درصد افزایش یافته است.;

افزایش ۸۳ درصدی درآمدزایی آهن اسفنجی در چهارمحال و بختیاری
نسخه قابل چاپ
شنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر معدن» به نقل از شاتا، رستمی «رییس سازمان صمت استان چهارمحال و بختیاری گفت: شرکت فولاد سفیددشت یکی از طرح‌های هفت‌گانه فولادی کشور است که در سال 1393 با مشارکت 65 درصدی فولاد مبارکه و 35 درصدی سازمان ایمیدرو به شرکت سهامی خاص تبدیل شد و در سال 1395 واحد احیا مستقیم آن به بهره برداری رسید.

    مدیرعامل شرکت فولاد سفیددشت هم در گزارش فعالیت هیئت مدیره به سهام‌داران گفت: مقدار725 هزار تن آهن اسفنجی درسال اخیرتولید شد که نسبت به سال قبل از آن 31 درصد رشد داشت.

    محمود ارباب زاده افزود: همچنین درآمد حاصل از فروش این مقدار آهن اسفنجی بالغ بر 1440 میلیارد تومان بوده است که رشد 83 درصدی را نشان می‌دهد.

    وی تأمین بیش از یک میلیون تن گندله، بومی سازی 110 قلم ماشین آلات، افزایش سرمایه 425 برابری سرمایه، تسویه و قطعی شدن مالیات سال 97، پیشرفت پروژه تصفیه خانه فاضلاب و انتقال پساب را از اهم دستاورد‌های شرکت در سال 98 برشمرد.

    معاون سرمایه گذاری و امور شرکت‌های فولاد مبارکه، در مجمع عمومی عادی سالانه فولاد سفیددشت چهارمحال و بختیاری نیز گفت: کارکنان احیا مستقیم این شرکت با تلاش و پشتکار خود تاکنون بالغ بر 2 میلیون تن آهن اسفنجی تولید کرده‌اند.

    غلامرضا طاهری افزود: واحد فولادسازی این شرکت در حال حاضر به بیش از 83 درصد پیشرفت رسیده و پیش‌بینی می‌شود مطابق برنامه ریزی صورت گرفته، تا پایان امسال به بهره‌برداری برسد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر