تولید ۵۵۳ هزار تن آهن اسفنجی در کارخانه احیا استیل فولاد بافت

عصر معدن- مدیرعامل شرکت احیا استیل فولاد بافت اعلام کرد: میزان تولید آهن اسفنجی در این کارخانه در سال ۹۸ به ۵۵۳ هزار تن رسید که بالاتر از استانداردهای تعیین شده است.;

تولید ۵۵۳ هزار تن آهن اسفنجی در کارخانه احیا استیل فولاد بافت
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر معدن» به نقل از روابط عمومی گروه مالی گردشگری، تولید آهن اسفنجی درکارخانه احیاء استیل فولاد بافت 18 فروردین سال 1398 آغاز شد.
    سورنا زمانیان افزود: طبق استانداردهای میدرکس، میزان تولید آهن اسفنجی در نخستین سال راه اندازی کارخانه بر مبنای 60 درصد ظرفیت اسمی است اما کارخانه احیا استیل فولاد بافت که باید 480 هزار تن آهن اسفنجی تولید می کرد، موفق به تولید 553 هزار تن شد.
    وی گفت: دستیابی به تولید مذکور در حالی است که این کارخانه در ماه های اردیبهشت، خرداد و تیرماه سال گذشته به علت کمبود گندله ( ماده اولیه تولید آهن اسفنجی) تقریبا تولید قابل توجهی نداشت.
    زمانیان افزود: میزان اشتغالزایی در کارخانه احیاء استیل بافت 250 نفر به طور مستقیم است که برای حدود 8 برابر این رقم به صورت غیرمستقیم فرصت شغلی ایجاد می شود.
    پروژه فولاد بافت یکی از طرح های هفتگانه فولاد استانی است.
    کارخانه احیا استیل فولاد بافت، بزرگترین و تنها مجتمع صنعتی بزرگ منطقه در سطح سه شهرستان بافت، رابر و ارزوئیه است که در سال رونق تولید(98) افتتاح شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر