معاون امور معادن و صنایع معدنی سازمان صمت استان سمنان خبر داد:

تولید سالانه بیش از ۱۶۳ هزار تن شمش و پروفیل های فولادی در شهرستان گرمسار

عصر معدن- معاون امور معادن و صنایع معدنی سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان از تولید سالانه بیش از ۱۶۳ هزار تن انواع شمش و پروفیل های فولادی در شهرستان گرمسار خبر داد.;

تولید سالانه بیش از ۱۶۳ هزار تن شمش و پروفیل های فولادی در شهرستان گرمسار
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر معدن» به نقل از شاتا، محمد فروهر در حاشیه بازدید از چند واحد صنایع معدنی با بیان این مطلب گفت: سالانه در حدود 108 هزار و 500 تن پروفیل های از جنس فولاد آلیاژی و ساده در شهرک صنعتی ایوانکی تولید می شود.

    وی تصریح کرد: شرکت آریا نورد کوروش در زیربنایی به مساحت 1640 متر مربع در شهرک صنعتی ایوانکی گرمسار مستقر می باشد که با سرمایه گذاری حدود 79 میلیارد ریال در این زمینه فعالیت می کند و زمینه اشتغال حدود 20 نفرا را نیز فراهم کرده است.

    معاون امور معادن و صنایع معدنی سازمان صمت استان سمنان اظهار داشت: این واحد تولیدی ظرفیت تولید سالانه 5200 تن پروفیل های از جنس فولاد آلیاژی و 103 هزار تن پروفیل از جنس فولاد ساده کربنی و کم آلیاژی را دارد.

    فروهر همچنین از تولید سالانه 55 هزار تن انواع شمش فولادی در شهرک صنعتی ایوانکی خبر داد و افزود: شرکت ذوب آهن آسیا با سرمایه گذاری حدود 244 میلیارد ریال در زیربنایی به مساحت حدود 4هزار متر مربع واقع می باشد که توانسته است برای 200 نفر زمینه اشتغال فراهم کند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر