قیمت فروش فولاد مبارکه نصف قیمت بازار آزاد است

عصر معدن- روز گذشته کارگروه تنظیم بازار با حضور فعالان حوزه فولاد و لوله و پروفیل برای بررسی افزایش قیمت محصولات در بازار آزاد برگزار شد.;

قیمت فروش فولاد مبارکه نصف قیمت بازار آزاد است
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر معدن»، در روزهای اخیر و به رغم  الزام فولادی ها به فروش در بورس کالا با نرخ 4200تومان و افت هفتگی 25درصدی بورس، قیمت های بازار آزاد رشد هفتگی 24  الی 39 درصدی را شاهد بوده است.
    محمود اکبری معاون فروش و بازاریابی شرکت فولاد مبارکه در گفت و گو با «عصر معدن» درباره این جلسه اظهار کرد: با توجه به اینکه تمامی دوستان دعوت شده در جلسه حضور نداشتند، نتیجه ای به همراه نداشت و وزارت صنعت، معدن و تجارت اعلام کرد که قرار است جلسه ای دیگر برگزار شود.
    وی درباره رشد قیمت ها در بازار آزاد، بیان کرد: در ارتباط با قیمت های فروش باید به این نکته اشاره داشت که قیمت فروش شرکت فولاد مبارکه نصف قیمت بازار آزاد است.
    اکبری تصریح کرد: درواقع تولیدکنندگان برای استفاده در خطوط تولید محصولات مبارکه خریداری می کنند و این موضوع در قراردادها ذکر شده است که محصول خریداری شده به جهت استفاده در خطوط تولید صنایع پایین دستی است، اما متاسفانه در این میان برخی این محصولات را خریده و در بازار آزاد چند برابر قیمت می فروشند.
    معاون فروش و بازاریابی شرکت فولاد مبارکه ادامه داد: قیمت های موجود در بازار بسیار پراکنده است و باید سازمان های نظارتی فاکتورهای موجود در بازار را بررسی کنند.
    اکبری معتقد است،  باید درباره این موضوع سازمان های نظارتی ورود پیدا کرده و موضوع را بررسی کنند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر