مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران خبر داد:

آغاز به کار مجدد کارخانه گندله سازی بافق

عصر معدن- مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران از آغاز به کار مجدد کارخانه گندله سازی خبر داد و گفت: تا پایان سال به تولید سالانه ۴ میلیون تن گندله خواهیم رسید.;

آغاز به کار مجدد کارخانه گندله سازی بافق
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر معدن» به نقل از مهر، مجتبی حمیدیان با اعلام این خبر اظهار کرد: برنامه تعمیرات کارخانه گندله سازی در سال جاری ،40 روز پیش بینی شده بود که به همت شبانه روزی همکاران در شرکت سنگ آهن مرکزی، این زمان به یک ماه کاهش یافت و هم اکنون فعالیت کارخانه گندله سازی آغاز شده است.

    وی بزرگترین کار تعمیراتی در این دوره را تعویض آجرهای نسوز کوره عنوان کرد و افزود: طبق گراف تعمیراتی پیمانکار عملیات تعویض آجرهای نسوز کوره باید 27 روزه تمام می‌شد که خوشبختانه این عملیات ظرف مدت 23 روز پایان یافت و از 10 مردادماه کوره برای گرمایش روشن شد.

    حمیدیان اضافه کرد: مدت زمان به حد نصاب رسیدن دمای کوره 80 ساعت است و از جمعه گذشته دمای کوره به میزان مورد نظر رسیده و تولید گندله آغاز شده است.

    وی همچنین به راه اندازی نیروگاه برق 25 مگاواتی خود تأمین شرکت سنگ آهن اشاره کرد و گفت: هم اکنون برق کارخانه گندله سازی توسط این نیروگاه برق تأمین می‌شود.

    به گفته حمیدیان در صورت عدم راه اندازی نیروگاه برق 25 مگاواتی و تأمین نشدن برق پایدار، امکان راه اندازی کارخانه گندله سازی وجود نداشت.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر