رشد تولید در زنجیره فولاد در نیمه نخست ۹۹؛ گندله پیشتاز شد

عصر معدن- تولید زنجیره فولاد در نیمه نخست امسال با رشد همراه شد. در این مدت گندله سنگ آهن با رشد ۹درصدی در صدر افزایش تولید زنجیره فولاد قرار گرفت.;

رشد تولید در زنجیره فولاد در نیمه نخست ۹۹؛ گندله پیشتاز شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر معدن» به نقل از روابط عمومی ایمیدرو، تولید این محصول در 10 شرکت تولیدکننده به 22.8 میلیون تن رسید که نسبت به عملکرد نیمه نخست سال گذشته رشد 9درصدی را رقم زد. همچنین تولید شهریور ماه این تعداد شرکت 4.1 میلیون تن رسید که 23درصد بیش از تولید مدت مشابه سال گذشته است.
    طی مدت شش ماه ابتدای سال جاری تولید آهن اسفنجی نیز با رشد 8درصدی به 15.5 میلیون تن افزایش پیدا کرد. 23کارخانه تولید آهن اسفنجی مشغول به فعالیت هستند که تولید آن ها در شهریور ماه با رشد 12درصدی از 2.6 میلیون تن فراتر رفت.
    تولید شمش فولادی در 18 شرکت بزرگ نیز رشد 7درصدی را در نیمه نخست تجربه کرد و به بیش از 11.2 میلیون تن رسید.تولید این شرکت ها در ماه ششم سال به بیش از 2 میلیون تن رسید که 11درصد بیش از عملکرد مدت مشابه سال گذشته است.
    در شش ماه ابتدای امسال همچنین تولید 9 واحد بزرگ تولید کنسانتره سنگ آهن با رشد 4درصدی همراه شد و از 24.6میلیون تن عبور کرد. در ماه شهریور نیز با رشد 6درصدی به بیش از 4.2 میلیون تن رسید.
    تولید محصول فولادی یازده شرکت بزرگ طی شش ماه ابتدای سال جاری با رشد 3درصدی، به 7.2 میلیون تن افزایش پیدا کرد. این شرکت ها در شهریور ماه 1.2 میلیون تن انواع محصول فولادی تولید کردند که 9درصد بیشتر از ماه مشابه سال 98 بود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر