نماینده تربت حیدریه:

احداث جاده سنگان- تربت حیدریه، رضایت عمومی جامعه را به دنبال دارد

عصر معدن- نماینده مردم تربت حیدریه، "زاوه" و "مه وِلات" در مجلس گفت: احداث جاده سنگان- خواف- رشتخوار- تربت حیدریه، رضایت عمومی جامعه را به دنبال دارد.;

احداث جاده سنگان- تربت حیدریه، رضایت عمومی جامعه را به دنبال دارد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن» به نقل از ایمیدرو، سعید باستانی با اشاره به اقدام مشترک ایمیدرو و وزارت راه برای شروع ساخت خط دوم این مسیر، اظهار داشت: توسعه هر بخش اقتصادی، بدون رضایت جامعه، توسعه پایدار نخواهد بود.

    وی افزود: در حال حاضر، ناخرسندی در میان ساکنان منطقه به دلیل ناایمنی جاده سنگان- خواف- رشتخوار- تربت حیدریه و تلفات ناشی از آن، وجود دارد که با ایجاد این جاده، آرامش به میان افراد این منطقه بر می گردد.

    نماینده مردم تربت حیدریه، زاوه و مه وِلات در مجلس با اشاره به برنامه تولید 17 میلیون تنی کنسانتره و 15 میلیون تنی گندله در منطقه سنگان و ضرورت ایجاد زیرساخت حمل و نقل در این منطقه، تصریح کرد: بخشی از این ظرفیت حمل و نقل، از طریق ریل و بخشی نیز با جاده تامین خواهد شد.

    وی ادامه داد: با توجه اینکه ظرفیت جاده موجود برای وسایل نقلیه سبک است، احداث جاده جدید برای تردد وسایل نقلیه سنگین توسط ایمیدرو و مشارکت وزارت راه و شهرسازی در 2 فاز 12 و 18 کیلومتری شروع شده است.

    ایمیدرو و معاونت وزارت راه و شهرسازی روز چهارشنبه قطعات یک و 10 از مسیر 151کیلومتری سنگان-خواف-رشتخوار- تربت حیدریه را با مشارکت بخش خصوصی آغاز کردند. ایمیدرو طبق توافق انجام شده نیمی از سرمایه گذاری دو قطعه را برعهده گرفته است. این اقدام در راستای توجه به حوزه مسوولیت اجتماعی و توسعه زیرساخت ها انجام شده است.

    سال گذشته 20 کیلومتر از این مسیر افتتاح شده بود و اکنون پروژه احداث 131 کیلومتر آن در دست اجرا قرار دارد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر