مدیر مجتمع طرح های اکتشافی و معدنی سیستان و بلوچستان خبر داد:

تولید ۳۰۵۰ کیلوگرم شمش آنتیموان در سال ۹۶

عصر معدن- مجتمع طرح های اکتشافی و معدنی سیستان و بلوچستان ۴۰۶ کیلوگرم شمش در اسفند ماه ۹۶ تولید کرد.;

تولید ۳۰۵۰ کیلوگرم شمش آنتیموان در سال ۹۶
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن» به نقل از روابط عمومی شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران، نوید نیکو؛ مدیر مجتمع طرح های اکتشافی و معدنی سیستان و بلوچستان با بیان این مطلب گفت: با راه اندازی مجدد کارخانه توانستیم در اسفند ماه 96 با تولید 406 کیلوگرم شمش آنتیموان به رشد 400 درصدی دست پیدا کنیم.

    مدیر مجتمع طرح های اکتشافی و معدنی سیستان و بلوچستان در ادامه افزود: البته این مجتمع در سال گذشته در مجموع توانست با تولید 3050 کیلوگرم شمش آنتیموان، رشد 341 درصدی نسبت به سال 95 را تجربه کند.

    نیکو خاطر نشان کرد: ما در صدد هستیم با انجام اقدامات اصلاحی و برنامه های زیرساختی که در دست اجرا داریم بتوانیم به اهداف پیش بینی شده در این مجتمع دست یابیم و در حال حاضر نیز به منظور افزایش ظرفیت تولید، برنامه اکتشاف تکمیلی در دست اجرا است و توسعه مناطق محروم این استان از اولویت های ما در راستای اجرای طرح های توسعه ای و اشتغالزایی خواهد بود.

    گفتنی است مجتمع طرح های اکتشافی و معدنی سیستان و بلوچستان در کیلومتر 42 جاده نهبندان به زاهدان در استان سیستان و بلوچستان واقع شده است و شمش تولیدی آن در صنایع الکترونیک، تولید باتری های معمولی و هیبریدی، ساخت آلیاژهای سخت و محکم در برابر خوردگی و فرسودگی و ... کاربرد دارد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر