مدیر عامل تامین آب صنایع و معادن اعلام کرد:

برنامه افزایش لوله گذاری انتقال آب به زاهدان به ۲ کیلومتر در روز

عصر معدن- مدیرعامل شرکت تامین آب صنایع و معادن(ایمواسکو)، اظهار امیدواری کرد که طی دو ماه آینده، میزان لوله گذاری خط انتقال آب به زاهدان، به دو کیلومتر در روز افزایش یابد.;

برنامه افزایش لوله گذاری انتقال آب به زاهدان به ۲ کیلومتر در روز
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر معدن» به نقل از روابط عمومی ایمیدرو، محمدحسن اسدی در حاشیه حضور وزیر صمت در پروژه فوق، تاکید کرد: این امر با افزایش جبهه‌کاری در پروژه انتقال آب دریای عمان به زاهدان، محقق خواهد شد.

    وی همچنین یادآور شد: با شروع اجرای خط اول انتقال آب خلیج فارس به استان های کرمان و‌ یزد با سرمایه گذاری شرکت های توسعه گرای معدنی و صنایع معدنی کشور از سال 1391، رویای انتقال آب دریا بالاخره پس از 9 سال به حقیقت پیوست.

    اسدی افزود: طرح توسعه خطوط پروژه های نمکزدایی و انتقال آب از دریای عمان و خلیج فارس به استان های واقع در فلات مرکزی و شرق کشور با دستور مقام معظم رهبری از سال 1397 کلید خورد.

    مدیرعامل شرکت تامین آب صنایع و معادن(ایمواسکو)تصریح کرد: البته ژرف اندیشی و نگاه به آینده رهبر معظم انقلاب بر اجرای این طرح ها و استفاده از آب های نامتعارف همچون دریا به اوایل دهه 80 برمی‌گردد.

    وی تاکید کرد: سرانجام عملیات اجرایی خطوط انتقال آب دریا به استان های سیستان و‌ بلوچستان، خراسان جنوبی، خراسان رضوی، فارس، اصفهان و همچنین خط دوم انتقال آب به یزد و‌کرمان در دولت سیزدهم با اهتمام رئیس جمهور شروع شد که با پیگیری علی آبادی وزیر صمت با سرعت چشمگیری به خصوص در شرق کشور و اصفهان در حال اجرا است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر