کمک رسانی شستا و ذوب آهن اصفهان به مناطق سیل زده

عصر معدن- همزمان با ارسال کاروان کمک‌های اهدایی شستا به هموطنان سیل‌زده در سیستان وبلوچستان، بسیج شستا امدادرسانی و توزیع اقلام مورد نیاز در میان سیل زدگان را آغاز کرد .;

کمک رسانی شستا و ذوب آهن اصفهان به مناطق سیل زده
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن»، به دنبال دستور رهبر معظم انقلاب و تاکیدات ویژه وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مدیرعامل شستا ، کارکنان بسیجی شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی ( شستا) و شرکت‌های تابعه، کار توزیع اقلام میان هوطنان سیل زده را با سرعت آغاز کردند.

    بر اساس اعلام ستاد کمک رسانی شستا، کاروان‌های اهدایی این شرکت به مناطق آسیب‌دیده تحت عنوان کاروان همدلی و با ظرفیت حدود 100 کامیون از شرکت‌های مختلف زیرمجموعه به مناطق سیل‌زده اعزام می‌شوند.

    شایان ذکر است براساس تصمیم  ستاد کمک‌رسانی شستا، هلدینگ دارویی تأمین، داروهای موردنیاز برای ارسال به مراکز درمانی محل بحران را بدون درنظر گرفتن محدودیت‌های بدهی‌های قبلی، تأمین و ارسال خواهد کرد.

    از ظرفیت حمل و نقل شرکت بارز ترابر و حمل و نقل آبادان برای انتقال کمک‌ها به مناطق سیل‌زده بهره‌برداری خواهد شد و شرکت لوازم خانگی پارس نیز تعدادی لوازم خانگی را در اختیار ستاد مدیریت بحران استان قرار خواهد داد.

    مرحله اول کمک رسانی ذوب آهن به مناطق سیل زده

    مرحله اول کمک رسانی ذوب آهن اصفهان به هموطنان سیل‌زده در سیستان وبلوچستان با اعزام گروه جهادی فولادمردان این شرکت آغاز شد .

    ذوب آهن اصفهان در راستای مسئولیت های اجتماعی خود همچون گذشته اقدامات مختلفی را برای یاری به مردم سیل زده  آغاز کرده است .

    در مرحله اول این امداد رسانی ها گروه جهادی ذوب آهن اصفهان با تجهیزات لازم به مناطق سیل‌زده در سیستان و بلوچستان اعزام شدند . کمیته جمع آوری کمک های نقدی و غیر نقدی ذوب آهن اصفهان از شنبه 21 دی ماه فعالیت خود را آغاز می کند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر