مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران خبر داد:

رشد ۳۳درصدی تولید آند در خردادماه/ فروش ۴۷۷۳ میلیارد تومانی شرکت مس در بهار

عصر معدن- «اردشیر سعدمحمدی» با بیان این‌که در تلاش هستیم تا برای نخستین‌بار در سال ۹۸ تولید مس کاتدی را به بالای ۲۶۰ هزار تن برسانیم گفت: شرکت مس موفق شد در خردادماه امسال با تولید ۳۱هزار ۲۵۹تن آند نسبت به برنامه ۲۳هزار ۶۳۲تنی به رشد چشمگیر ۳۳درصدی دست یابد.;

رشد ۳۳درصدی تولید آند در خردادماه/ فروش ۴۷۷۳ میلیارد تومانی شرکت مس در بهار
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن» به نقل از مس پرس، «اردشیر سعدمحمدی»مدیرعامل شرکت مس با اعلام این خبر و با بیان اینکه میزان تولید آند شرکت مس از ابتدای سال جاری تاکنون با رشد 36 درصدی به رقم چشمگیر 89 هزار 395 تنی رسیده است افزود: شرکت مس با تولید 22هزار و 328تن کاتد نسبت به برنامه 18 هزار 611 تنی خردادماه موفق به ثبت رشد 20 درصدی در تولید این محصول شد.
    به گفته سعدمحمدی میزان تولید این محصول هم از ابتدای سال جاری تاکنون با رشد 27 درصدی به عدد 67 هزار و 500 تن رسید که عملکرد بسیار عالی برای شرکت مس محسوب می‌شود.
    مدیرعامل شرکت مس ادامه داد: علاوه بر این شرکت مس در سومین ماه سال جاری موفق به تولید 24 هزار 624 تن مس محتوی معدنی شد که نسبت به برنامه 23 هزار 580 تنی خردادماه از رشد 4 درصدی برخوردار شد. همچنین میزان تولید مس محتوی معدنی از ابتدای سال جاری با رشد 5 درصدی روبرو بوده است و به رقم 77 هزار و 200 تن رسیده است.
    سعدمحمدی در پاسخ به این پرسش که آیا تحریم‌ها بر روند فعالیت شرکت ملی مس اثر گذاشته است یا خیر گفت: عملکرد سه‌ماهه شرکت مس که به بورس ارائه‌شده نشان می‌دهد که برنامه‌های فروش داخلی و خارجی مطابق برنامه محقق شده است.
    وی افزود: شرکت مس در خردادماه 1652 میلیارد تومان فروش ثبت کرد که با این میزان فروش جمع درآمد سه‌ماهه نخست سال 1398 به 4773 میلیارد تومان رسید.
    مدیرعامل شرکت مس تأکید کرد: تمام تلاش خود را می‌کنیم که تا پایان سال جاری عملکردی مناسب در حوزه تولید و فروش داشته باشیم.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر