مدیر عامل شرکت فولاد سفیددشت خبر داد:

پیشرفت ۶۳ درصدی فولاد سازی سفیددشت

بخش فولادسازی امسال به تولید می رسد

عصر معدن- مدیر عامل شرکت فولاد سفیددشت چهارمحال و بختیاری گفت: مجموعه فولادسازی سفیددشت با پیشرفت٦٣ درصدی کل پروژه، به عنوان پیشتاز پروژه های فولادسازی در مجموعه هفت طرح استانی قرار دارد.;

پیشرفت ۶۳ درصدی فولاد سازی سفیددشت
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن» به نقل از روابط عمومی ایمیدرو، محمود ارباب زاده افزود: در راستای بهره برداری این طرح، فعالیت هایی همچون ساماندهی تعمیرات پیشگیرانه، کنترل و کاهش مصرف آب در گردش، تهیه ساختار تجهیزات توقفات در سیستم نگهداری و تعمیرات، تامین قطعات یدکی و تجهیزات اصلی، توسعه محوطه ذخیره مواد اولیه و ... صورت گرفته است.

    وی در خصوص آخرین وضعیت پروژه فولادسازی به عنوان فاز بعدی این شرکت افزود: محصول این پروژه اسلب است و فرایند تولید به روش کوره قوس الکتریکی(EAF) شامل یک کوره با ظرفیت 140 تن، یک کوره پاتیلی (LF) و یک ماشین ریخته گری با ظرفیت تولید 800 هزار تن تختال در سال است.

    ارباب زاده اظهار کرد: در حال حاضر عملیات سیویل پروژه فولادسازی رو به اتمام است و نیمی از تجهیزات پروژه نیز وارد سایت شده است که عملیات نصب آنها نیز در حال انجام است.

    وی ادامه داد: انتظار می رود مطابق برنامه زمانبندی صورت گرفته و با حمایت های لازم، در اواخر سال جاری شاهد بهره برداری از این پروژه به عنوان اولین واحد فولادسازی طرح های استانی باشیم.

    وی تاکید کرد: در نیمه دوم سال1396 تمامی توقفات بصورت برنامه ریزی شده انجام و از توقفات اضطراری بطور کامل جلوگیری شده است.

    وی در مورد تولید در بخش احیای مستقیم گفت: از آبان ماه 95 تا پایان اسفند 96، در مجموع593 هزارتن آهن اسفنجی در این واحد تولید شده است.

    مدیر عامل شرکت فولاد سفیددشت، رعایت اصول ایمنی در شرکت را از اصلی ترین برنامه ها و اقدامات مورد نظر سازمان دانست که اجرا می شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر