مدیرعامل ایمپاسکو:

بخش خصوصی، ۴ ساله معدن سرب و روی آلبلاغ اسفراین را فعال می کند

عصر معدن- مدیرعامل شرکت ایمپاسکو اعلام کرد: سرمایه گذار بخش خصوصی معدن با تحویل قانونی معدن سرب و روی آلبلاغ اسفراین، آن را ۴ ساله فعال می کند.;

بخش خصوصی، ۴ ساله معدن سرب و روی آلبلاغ اسفراین را فعال می کند
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر معدن» به نقل از روابط عمومی ایمپاسکو، خدایار کریم‌نژاد با بیان این مطلب گفت: تحویل معدن سرب و روی آلبلاغ به سرمایه گذار پس از برگزاری مزایده عمومی، تعیین برنده و ابلاغ قرارداد سرمایه‌گذاری با موضوع «انجام عملیات اکتشاف و استخراج معدن سرب و روی آلبلاغ و احداث و بهره‌برداری کارخانه تولید شمش روی»‌ به نمایندگی از سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران انجام شد.

    وی افزود: سرمایه گذار طرح مذکور مشارکت شرکت های فلز تدارک فولاد مبارکه اصفهان و ورق خودروی چهار محال و بختیاری را عهده دار بوده و مطابق قرارداد انجام شده در تاریخ 17 اردیبهشت امسال، عملیات اجرایی طرح آغاز شد.

    مدیرعامل ایمپاسکو عنوان کرد: طبق مفاد مندرج در قرارداد، سرمایه گذار باید طی 4 سال نسبت به تجهیز و آماده سازی معدن و احداث کارخانه تولید شمش اقدام کند. همچنین، طی مدت 10 سال از این معدن بهره برداری صورت خواهد گرفت.

    وی ادامه داد: حداقل ظرفیت استخراج سالانه معدن سرب و روی آلبلاغ، 60 هزار تن و ظرفیت تولید کارخانه سالانه 10 هزار تن شمش روی خواهد بود.

    کریم‌نژاد تصریح کرد: مجوزهای محدوده معدنی سرب و روی آلبلاغ، متعلق به ایمیدرو بوده و شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران به نمایندگی از این سازمان، مسئولیت نظارت بر اجرای طرح مذکور را دارد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر