هیئت‌مدیره جدید مجتمع صنعتی فولاد اسفراین منصوب شدند

عصر معدن- اعضای جدید هیئت‌مدیره مجتمع صنعتی فولاد اسفراین با حکم معاون وزیر صمت منصوب شدند و سعید کاظمی به‌عنوان مدیرعامل جدید انتخاب شد.;

هیئت‌مدیره جدید مجتمع صنعتی فولاد اسفراین منصوب شدند
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر معدن» به نقل از شاتا، معاون وزیر صمت در نشست انتصاب هیئت مدیره با تأکید بر این‌که مجتمع صنعتی اسفراین ظرفیت و سرمایه ملی و مزیتی منطقه است، گفت: ایدرو ارتقای مستمر مجموعه فولاد اسفراین به‌عنوان بزرگ‌ترین سازنده فولادهای آلیاژی را به جد در دستور کار دارد و در سیاست‌های وزارت صمت در دولت مردمی نیز توجه ویژه‌ای به توانمندسازی و حمایت‌های کارشناسانه از صنایع بزرگ و پیشران شده است.

    علی نبوی همچنین نقش مؤثر فولاد اسفراین برای رفع نیازهای کشور درزمینه مقاطع فولاد آلیاژی و تجهیزات خاص به‌ویژه در شرایط تحریم سال‌های اخیر و نیز داخلی سازی محصولاتی مانند مته‌های حفاری تونل TBM ، غلتک‌های موردنیاز صنایع فولادی، خردکن‌های معدنی فشار بالا HPGR را نمودی از توانمندی داخلی و ملی ارزیابی کرد و از اعضای جدید هیئت‌مدیره این کارخانه استراتژیک خواست تا این مسیر را با شتاب و دقت بیش‌ازپیش دنبال کنند.

    وی همچنین رضایت‌مندی مشتریان مجتمع فولاد اسفراین در ابعاد کیفیت، تحویل به‌موقع و رقابت‌پذیری بهای تمام‌شده را بسیار مهم ارزیابی و بر اولویت‌بخشی به تأمین نیازهای مواد اولیه صنایعی که اقلام پروژه‌های بزرگ ملی را تولید می‌کنند، تأکید کرد .

    معاون وزیر صمت با توجه به اهمیت پروژه ملی طرح 216 هزار تنی نگهداشت نفت که لوله‌های جداری و جریانی آن در کارخانه لوله گستر اسفراین تولید می‌شود، تأمین نیاز این قبیل پروژه‌ها را اولویتی کلیدی خواند .

    رئیس ایدرو همچنین با اشاره به سطح بالای تجربه و دانش سرمایه انسانی این مجموعه بزرگ از اعضای هیئت‌مدیره و مدیرعامل جدید مجتمع صنعتی اسفراین خواست تا برنامه‌های بهبود مستمر کمی و کیفی محصولات، ارتقای بهره‌وری کل عوامل تولید و توانمندی سازی بیش‌ازپیش منابع انسانی را در دستور کار قرار دهند.

    فرشاد مقیمی معاون نوسازی و بهره‌برداری ایدرو نیز در این مراسم با اشاره به شعار سال مقام معظم رهبری، انسجام در اجرای بهینه برنامه‌ها و نیز ارائه طرح‌های کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت توسعه و تولید در بزرگ‌ترین کارخانه فولاد آلیاژی کشور را ضروری دانست.

    گفتنی است در ادامه این نشست با حکم معاون وزیر، سعید کاظمی، وحید امیر جهادی و کوروش خیرخواه به‌عنوان اعضای هیئت‌مدیره منصوب شدند و سعید کاظمی نیز به‌عنوان مدیرعامل انتخاب شد .

    کاظمی دانش‌آموخته مهندسی برق، کارشناسی ارشد و DBA مدیریت است که پیش‌ازاین سوابقی چون مدیرعامل ذوب‌آهن افق، مدیرعامل و رئیس هیئت‌مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی زنجان و مشاور معاون وزیر صمت را در کارنامه خود دارد .

    سوابق همکاری و مدیریتی در صنایع برق، غذایی، نساجی و ستاد سازمان‌های صمت و اتاق تعاون از دیگر بخش‌های تجربیات این مدیر جوان است .

    در این نشست همچنین از زحمات سید داوود اوجاقی سرپرست سابق مجتمع صنعتی اسفراین قدردانی شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر