پاکسازی فاضلاب ۲۶ معدن توسط EPA

عصر معدن- EPA آژانس حفاظت از محیط‌ زیست ایالات‌متحده فاضلاب ۲۶معدن در کلرادو را پاکسازی می کند.;

پاکسازی فاضلاب ۲۶ معدن توسط EPA
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر معدن»، آژانس حفاظت از محیط‌ زیست ایالات‌متحده در حال برنامه‌ریزی برای لایروبی رسوبات آلوده از streambeds و حفر خندق برای منحرف کردن آب از صخره‌ها و خاک آلوده، برای پاک‌سازی فاضلاب 26 معدن قدیمی در جنوب غربی کلرادو است.
    براساس گزارش آسوشیتد پرس، چنین تلاش هایی بخشی از یک برنامه موقت است که EPA با ایده نگه داشتن فلزات سنگین در جریان رودخانه ها پیش می رود. مناطق انتخاب شده برای ارائه سطح بالایی از آلومینیوم، کادمیم، مس، آهن، سرب و یا روی هستند.
    EPA بر این باور است که حذف و کنترل آلاینده‌ها از campgrounds شناسایی‌شده، مواد زائد معدن، تالاب‌ها و رودخانه‌ها ضروری است زیرا برخی از آن‌ها مکان‌هایی تفریحی هستند که در آن مردم به ویژه در معرض آرسنیک یا سرب قرار دارند.
    در حالی که این برنامه 10 میلیون‌دلاری در حال اجرا است، این آژانس به دنبال یافتن راه حلی دائمی تحت برنامه پاک‌سازی خواهد بود که قرار است 48 محل استخراج معدن را پوشش دهد.
    AP می‌گوید پاک‌سازی فاضلاب سال 2015 در معدن طلای باستانی یکی از مشهورترین اقدامات بود. در این سال بیش از 3 میلیون گالن فاضلاب سمی به یک رودخانه محلی نشت کرده بود. البته در حال حاضر این معدن در لیست 26 معدن یاد شده قرار ندارد، زیرا یک کارخانه تصفیه موقت احداث کرده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر