با حضور استاندار زنجان و معاون ایمپاسکو و با هدف رفع موانع انجام شد:

جلسه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در انگوران

عصر معدن- جلسه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در مجتمع سرب و روی انگوران برگزار شد.;

جلسه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در انگوران
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن» به نقل از روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران، جلسه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید مجتمع سرب و روی انگوران که با حضور استاندار زنجان، معاون اکتشاف و بهره برداری ایمپاسکو و مدیر مجتمع سرب و روی انگوران برگزار و در این نشست بر رفع موانع پیش روی این مجتمع تاکید شد.

    در این جلسه، مقرر شد موضوع های مطرح شده از سوی ایمپاسکو شامل بازبینی حقوق دولتی معدن انگوران، تامین گازوئیل شرکت های حمل مواد معدنی و تامین منابع مالی جاده زنجان – دندی- تکاب، از سوی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان و معاونت برنامه ریزی استانداری زنجان پیگیری شود.

    همچنین در جلسه مذکور، گزارشی از عملکرد مجتمع انگوران و نحوه سهمیه بندی خاک این معدن ارائه شد که مورد تایید استاندار واقع شد و ابراز تشکر وی از عملکرد شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران را از عملیات اجرایی صورت گرفته در این مجتمع به دنبال داشت.

    افزون بر این، مقرر شد جلسه ای برای این موضوع، در شورای عالی معادن استان زنجان از سوی شرکت تهیه و تولید مواد معدنی تشکیل شود.

    بنا به این گزارش، مصوبه شورای تامین استان زنجان در راستای حمایت از صنایع روی کشور و تداوم سهمیه بندی خاک، در تیرماه 94 به سازمان صنعت، معدن و تجارت این استان ابلاغ شد.

    شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران با توجه به رسالت اجرایی خود، مصوبه مذکور را اجرایی کرده است. همچنین، با همکاری فعالان بخش خصوصی و با تدوین دستورالعمل های کار آمد، نسبت به تسهیل شرایط تامین مواد اولیه واحدهای صنعتی حوزه سرب و روی اقدام کرده که مورد تایید همه فعالان و سازمان صنعت، معدن و تجارت این استان نیز قرار گرفته است.
     

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر