معاون وزیر صمت خبر داد؛

برگزاری مزایده عمومی واگذاری گواهی کشف محدوده‌های طلادار کشور

عصر معدن- رئیس سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات‌معدنی کشور اعلام کرد که مزایده عمومی واگذاری گواهی کشف محدوده‌های طلادار کشور برگزار می‌شود.;

برگزاری مزایده عمومی واگذاری گواهی کشف محدوده‌های طلادار کشور
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر معدن» به نقل از روابط‌عمومی سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات معدنی کشور، «علیرضا شهیدی» معاون وزیر صمت و رئیس سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات معدنی کشور گفت: سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات‌معدنی کشور در نظر دارد محدوده‌های طلادار دارای گواهی اکتشاف خود را از طریق مزایده عمومی، از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت با شرایط مندرج در اسناد مزایده به اشخاص حقیقی و حقوقی واجد صلاحیت واگذار کند.

    به گفته وی، این محدوده‌ها در شهرستان بزمان (چاه‌نلی) استان سیستان و بلوچستان، شهرستان پیرانشهر(خراپه) در استان آذربایجان‌غربی و شهرستان تربت‌حیدریه (شادمهر) در استان خراسان‌رضوی واقع شده‌اند.

    شایان ذکر است؛ تمامی مراحل برگزاری مزایده از دریافت اسناد مزایده تا ارایه پیشنهادات مزایده‌ گران و بازگشایی پاکت‌ها از درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به آدرس www.setadiran.ir انجام خواهد شد و مزایده‌گران می‌بایست در صورت عدم عضویت قبلی مراحل ثبت نام در سایت مذکور و دریافت گواهی امضای الکترونیکی را جهت شرکت در مزایده محقق سازند.

    همچنین تمامی اشخاص حقیقی و حقوقی واجد صلاحیت که دارای گواهی صلاحیت فنی و مالی صادره از سوی سازمان نظام مهندسی معدن استان‌ها می‌باشند دعوت می‌شود از تاریخ چهارشنبه 6/10/1402 لغایت پنج ‌شنبه 1402/10/14 نسبت به دریافت، تکمیل اسناد و مدارک اقدام ککند.

    سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات‌معدنی کشور در نظر دارد در مورخ شنبه 1402/10/16 ساعت 9 تا 11جلسه‌ای بمنظور ارایه مشخصات و توضیحات لازم نسبت به موارد مزایده گذاشته شده را جهت متقاضیان برگزار کند؛ لذا حضور نمایندگان پیشنهاد دهندگان با ارایه معرفی‌نامه رسمی جهت (اشخاص حقوقی) و جهت اشخاص حقیقی نیز شخصاً بلامانع است. (شماره تماس 02164592376و64592322 و پایگاه اطلاع رسانی www.gsi.ir)

    در ضمن مهلت بارگذاری پیشنهادات در سامانه ستاد و همچنین تحویل پاکت الف به دبیرخانه سازمان به نشانی میدان آزادی- بلوار معراج- سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات معدنی کشور تا ساعت 13 روز دو شنبه 1402/10/25 است.

     

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر