مزایده ۳۱۸ محدوده معدنی جنوب کرمان پیش روی سرمایه‌گذاران قرار گرفت

عصر معدن- رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان اعلام کرد: مزایده ۳۱۸ محدوده معدنی در جنوب استان کرمان آماده برگزاری شده است و از سرمایه گذاران می خواهیم تا سه شنبه هشتم آذر امسال اسناد مزایده را دریافت کنند.;

مزایده ۳۱۸ محدوده معدنی جنوب کرمان پیش روی سرمایه‌گذاران قرار گرفت
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر معدن» به نقل از روابط عمومی این سازمان، مسلم مروجی روز یکشنبه اظهارداشت: تاریخ بازگشایی پیشنهادهای مزایده شنبه 26 آذر ماه سال جاری است و سرمایه گذاران و متقاضیان دارای شرایط شرکت در مزایده می توانند تا تاریخ هشت آذر اسناد مزایده را دریافت و پیشنهادهای خود را تا تاریخ 23 آذر تحویل سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان دهند.

    وی با بیان اینکه به دلیل تنوع و تعدد ماده معدنی باید جنوب کرمان را بهشت معادن نامید ادامه داد: مزایده 318 محدوده معدنی به منظور افزایش تولید داخل و اشتغال انجام می شود.

    مروجی با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب به افزایش تولید داخل و اشتغازایی گفت: سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان از شیوه های مختلف نظیر مزایده معادن، محدوده های معدنی و استفاده از ظرفیت کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید جنوب کرمان برای افزایش تولید و اشتغال در منطقه گام های موثری برداشته است.

    رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان اضافه کرد: با فعال شدن این تعداد محدوده معدنی، شاهد تحولی عظیم در توسعه، پیشرفت و اشتغال جنوب کرمان خواهیم بود.

    مسئولان سازمان صمت جنوب کرمان در پاسخ به خبرنگار ایرنا درباره نوع مواد معدنی به مزایده گذاشته شده گفتند: مزایده مربوط به بیشتر مواد معدنی می شود که مهمترین آنها مس، آهن، کرومیت و دیگر مواد معدنی است.

    جنوب کرمان 88 معدن با ذخیره قطعی بیش از 226 میلیون تُن دارد که استخراج سالانه آنها 2.5 میلیون تُن است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر