نایب رییس کمیسیون معادن و صنایع معدنی اتاق بازرگانی ایران خبر داد:

تشکل‌‌های معدنی مهمان «سرقینی» می شوند/در جلسه با سرقینی چه نکاتی مطرح می‌شود

عصر معدن- فردا ۲۵ تشکل معدنی و صنایع معدنی با هماهنگی خانه معدن ایران، مهمان جعفر سرقینی معاون امورمعادن و صنایع معدنی وزارت صنعت، معدن و تجارت هستند.;

تشکل‌‌های معدنی مهمان «سرقینی» می شوند/در جلسه با سرقینی چه نکاتی مطرح می‌شود
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۹:۰۰

    حسن حسینقلی رییس اتحادیه صادرکنندگان سرب و روی و نایب رییس کمیسیون معادن و صنایع معدنی اتاق بازرگانی ایران درباره این دیدار و در گفت و گو با «عصرمعدن»، اظهار کرد: حدود 3 الی 4  هفته گذشته فعالان بخش معدن جلسه ای با دکتر شریعتمداری وزیر صنعت، معدن و تجارت و 3 معاون ایشان یعنی دکتر سرقینی معاون امور معادن و صنایع معدنی وزارت صنعت، معدن و تجارت، دکتر مهدی کرباسیان رییس هیات عامل ایمیدرو و خانم دکتر لک رییس سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی کشور برگزار شد. در این جلسه فعالان معدنی دغدغه‌ها و مشکلات خود را مطرح کردند.
    وی ادامه داد: یکی از مسائل مطرحی دیگر در این جلسه از سوی فعالان معدنی آن بود که معاونت معدنی و صنایع معدنی وزارتخانه در تصمیم گیری ها مشورتی با تشکل ها ندارند.
    حسینقلی افزود: در همین راستا دکتر سرقینی روز پنجشنبه (فردا) با فعالان معدنی جلسه ای دارند تا مشکلات و مسائل در آن مطرح شود.
    به گفته نایب رییس کمیسیون معادن و صنایع معدنی اتاق بازرگانی ایران، مشکلات فعالان معدنی به 2حوزه خارج از وزارت صنعت، معدن و تجارت و داخل این وزارتخانه مربوط می شود. مشکلات مربوط به ارز، بیمه و... از مسائل خارج از وزارت صنعت، معدن و تجارت است اما مسائل مربوط به افزایش حقوق دولتی، وضع عوارض بر صادرات و... از موضوعات داخلی و مرتبط با این وزارتخانه است.
    حسینقلی ادامه داد: قرار است فعالان معدنی در این جلسه تشریحی از وضعیت فعلی داشته باشند. در حال حاضر شرایط تغییر کرده و تحریم‌ها بر علیه کشور وضع شده است به همین دلیل وزارت صنعت، معدن و تجارت باید بر پایه این شرایط و با مشورت تشکل‌های معدنی تصمیم‌گیری کند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر