حضور فولاد مبارکه در ارزیابی جایزه ملی تعالی سازمانی نشانه شجاعت و اشتیاق یادگیری این شرکت است

عصر معدن- با حضور تیم اعزامی از بنیاد جایزۀ تعالی سازمانی کشور، شرکت فولاد مبارکۀ اصفهان از تاریخ ۹ دی به مدت ۴ روز در فرایند ارزیابی جایزۀ ملی تعالی سازمانی شرکت کرد.;

حضور فولاد مبارکه در ارزیابی جایزه ملی تعالی سازمانی نشانه شجاعت و اشتیاق یادگیری این شرکت است
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن» در مراسم اختتامیه ایــــــن ارزیابـــــی، حمیدرضا‌عظیمیان، مدیرعامل فولاد مبارکه، ضمن تشکر از زحمات و واکاویی‌های تیم ارزیابی عنوان کرد: نکتۀ مثبت حضور در این فرایند و جایزه این است که شرکت، این شجاعت و جسارت را داشته است که سازمانی از بیرون آن را ارزیابی کند و نقاط قابل‌بهبود را به آن گوشزد نماید. همچنین این امر از اشتیاق به یادگیری فولاد مبارکه حکایت دارد.

    وی تأکید کرد: حضور در فرایند این جایزه به‌هیچ‌عنوان نباید شرکت را دچار غرور کند. باید به یاد داشته باشیم که تعالی سقف ندارد و حتی اگر مجددا جایزۀ آن را دریافت کنیم، نباید در فرایند یادگیری، بهبود و تعالی متوقف شویم.

    عظیمیان با تأکید بر این‌که شرکت فولاد مبارکه دو جنبۀ صنعتی و اقتصادی دارد، تصریح کرد: در هر دو بخش باید با تولید دانش و ثروت به پیشرفت خود ادامه دهیم.

    وی در بخش پایانی سخنان خود تصریح کرد: همچنان که در قوانین نظام آفرینش آمده است، اگر بخواهیم به پله های بالاتری از تعالی و کمال دست یابیم باید تلاش بیشتری داشته باشیم از این رو در فولاد مبارکه نیز این نظام و قانون حکم فرماست و باید برای رشد فزاینده تلاش بیشتری  داشته باشیم در غیر این صورت متوقف خواهیم شد.

    بنــــابر ایــــن گزارش، در ایــــن مـــراسم احمد اثنی‌عشری، ارزیاب ارشد جایزۀ تعالی سازمانی، ضمن قدردانی از همکاری مدیران و کارشناسان شرکت فولاد مبارکه در فرایند ارزیابی، گزارش کاملی از یافته‌ها و اقدامات انجام‌شده ارائه کرد.
    در همین خصوص معاون تکنولوژی شرکت فولادمبارکه عنوان کرد: در فضای چالشی کسب‌وکار و صنعت، متعالی بودن تنها کلید راه‌گشای حرکت در این فضاست. بی‌شک مدیریت و کارکنان هستند که با حضور حداکثری خود در فرایند ارزیابی و سایر فعالیت‌ها شرکت را شاداب و رو به پیشرفت نگه می‌دارند.

    سید مهدی نقوی با اشاره به این‌که باید با یادگیری از نقاط قابل‌بهبود ارائه‌شده در دوره‌های قبل بتوانیم از چالش‌های پیشِ‌رو عبور کنیم، اظهار داشت: اگر اعلام می‌کنیم که توسعۀ فولاد مبارکه به وسعت ایران است، باید تلاش خود را در مسیر رشد و تعالی دوچندان کنیم. باید با استفاده از آموخته‌های این فرایند و با عنایت به گزارش‌های ارزیابان مسیر تعالی را برای سال‌های پیش رو هموارتر کنیم.
    وی خاطر نشان کرد:دستاورد هاو یافته های فولاد مبارکه در چنین فرایند هایی راهگشای سایر شرکت هایی خواهد بود که قصد حضور در این دوره ارزیابی و جوایز را دارند.

    گفتنی است شرکت فولاد مبارکه طی چند دوره حضور در فرایند این ارزیابی‌ها به دستاوردهای ارزشمندی دست یافته است. تاجایی‌که در سال 91 برای اولین بار و به‌عنوان تنها شرکت ایرانی توانست تندیس زرین جایزۀ ملی تعالی سازمانی را کسب کند و در سال 93 نیز این مهم را تکرار نماید.

    علاوه بر این در سال 96 نیز با شرکت در ارزیابی تعالی اروپا (EFQM)، توانست به‌عنوان تنها شرکت ایرانی با کسب تقدیرنامۀ پنج ستاره به سطح بین‌المللی راه یابد و در سال 1397 موفق به کسب تندیس زرین جایزۀ تعالی اروپا (EFQM) شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر