حمایت ایمیدرو از طرح‌های توسعه‌ای فولاد مبارکه

عصر معدن- رئیس هیئت عامل ایمیدرو با تاکید بر استمرار حمایت‌های ایمیدرو در اجرای طرح‌های توسعه‌ای فولاد مبارکه اعلام کرد: افزایش تولید در بخش‌های مختلف توسط این فولادساز؛ در اولویت برنامه‌ها قرار گیرد.;

حمایت ایمیدرو از طرح‌های توسعه‌ای فولاد مبارکه
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر معدن» به نقل از خبرگزاری صداوسیما؛ آقای محمدرضا موثقی نیا رئیس هیئت عامل ایمیدرو در جلسه کارگروه کنترل مدیریت شرکت فولاد مبارکه افزود: بهره برداری حداکثری از ظرفیت‌های تولید و توسعه متوازن زنجیره ارزش؛ راهبردی است که در این شرکت باید دنبال شود.

    وی ادامه داد: مبارکه دارای طرح‌های متعدد توسعه‌ای است که احداث واحد نورد گرم 2 و نیروگاه 914 مگاواتی و همچنین مشارکت در طرح ملی انتقال آب از برجسته‌ترین آن‌ها محسوب می‌شود.

    معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران در جهت پیشبرد اهداف این فولادساز بزرگ کشور؛ تسهیل و تسریع در اجرای برنامه‌ها را دنبال می‌کند.

    تعریف 5 راهبرد برای افزایش سهم جهانی

    در ادامه این جلسه محمدیاسر طیب نیا مدیرعامل فولاد مبارکه با تشریح اقدامات و برنامه‌های این فولادساز، گفت: فولاد مبارکه از بزرگترین تولیدکنندگان ورق‌های فولادی تخت در خاورمیانه و شمال آفریقا محسوب می‌شود و همچنین با تولید 11.4 میلیون تن آهن اسفنجی بزرگترین تولیدکننده در جهان است.

    مدیرعامل فولاد مبارکه افزود: این اثرگذاری ملی و جهانی در زنجیره فولاد باعث شده تا مبارکه جایگاه جهانی خود را در صنعت فولاد ارتقا دهد و در این زمینه راهبرد‌هایی را در بخش‌های تولید، توسعه متوازن زنجیره ارزش، توسعه نوآوری و فناوری، توسعه سرمایه‌های انسانی و توسعه پایدار قرار دهد.

    طیب نیا اضافه کرد: فولاد مبارکه دارای 17 طرح توسعه‌ای است که عمده آن در حوزه‌های ارتقای ظرفیت تولید و تامین انرژی است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر