مدیرعامل فولاد مبارکه اصفهان در گفت‌وگو با «عصرمعدن»:

مبارکه از راهکارهای قانونی برای مقابله با تحریم‎ها استفاده می‌کند

عصر معدن- مدیرعامل فولاد مبارکه اصفهان درباره تحریم فولاد مبارکه از سوی وزارت خزانه داری امریکا گفت: پیش تر نیز امریکا صنعت فولاد ایران و گاز و پتروشیمی را تحریم کرده بود در نتیجه این اتفاق موضوع تازه ای نیست.;

مبارکه از راهکارهای قانونی برای مقابله با تحریم‎ها استفاده می‌کند
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۶:۰۰

    حمیدرضا عظیمیان در گفت وگو با «عصرمعدن» با بیان این مطلب در ادامه افزود: متاسفانه نام بردن از فولاد مبارکه اصفهان وچندین شرکت در لیستی که منتشر شده ممکن است برخی محدودیت‌ها را برای فولاد مبارکه ایجاد کند؛ البته ما نیز با راهکارها و ظرفیت های قانونی به مقابله با تحریم می رویم که نتواند مشکلاتی برای شرکت ایجاد کند.

    مدیرعامل فولاد مبارکه اصفهان با بیان این مطلب افزود: البته این موضوع نیازمند برخی هماهنگی با مراکز دولتی و وزارت صنعت، معدن و تجارت است که با آنها نیز به گفت وگو می پردازیم تا بتوانیم راهکاری پیدا کنیم و در اولین فرصت راهکارهای خود را برای مقابله با تحریم تهیه کرده و با اطلاع رسانی آن را در اختیار همه مصرف کنندگان، سهامداران و کسانی که با فولاد مبارکه در ارتباط هستند قرار خواهیم داد.
    وی درباره اقدامات این شرکت گفت: هماهنگی در داخل کارخانه و هماهنگی با دولت محترم انجام داده و آن را اعلام می کنیم.
    عظیمیان ادامه داد: ما سعی می کنیم که تاثیر اقدام خصمانه امریکا که از حربه تحریم برای کشورها استفاده می کند را به حداقل برسانیم و آثار آن را بر شرکت به کمترین میزان ممکن برسانیم.
    وی درباره اینکه تحریم ها تا اندازه می تواند بازارهای ایران را در اروپا و کشورهای عراق و افغانستان را تحت تاثیر قرار دهد نیز گفت: همانگونه که اشاره داشتم تحریم ها موضوع جدیدی نیست و اکنون تنها اسم شرکت فولاد مبارکه در لیست آمده است، بنابراین ما مذارکرات خود را با طرف های قرارداد خود ادامه می دهیم و راهکارها را برای تدوام و حفظ بازار در کشورهای اروپایی و کشورهای همسایه در دست خواهیم داشت. از سوی دیگر با توجه به مذاکراتی که دولت با گروه 1+4 داشته و در حال انجام است از ظرفیت های آن استفاده خواهیم کرد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر