تاکید مدیرعامل فولاد مبارکه بر آماده سازی ورزشگاه نقش جهان

عصر معدن- مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه، پنج شنبه ۱۵ آذرماه، با حضور در ورزشگاه نقش جهان بر روند آماده سازی این ورزشگاه و مسیرهای منتهی تاکید کرد.;

تاکید مدیرعامل فولاد مبارکه بر آماده سازی ورزشگاه نقش جهان
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری نعصرمعدن» به نقل از روابط عمومی فولادمبارکه اصفهان،  حمیدرضا عظیمیان پس از بازدید در نشستی با مسعود تابش مدیرعامل باشگاه و محمد سلطان‌حسینی مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان، ضمن پیگیری مشکلات این ورزشگاه، راهکارهای واگذاری سریع و قانونی این مجموعه از سوی شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی به شرکت فولاد مبارکه را بررسی کرد.

    مدیرعامل فولاد مبارکه در خصوص شرایط کنونی ورزشگاه نقش جهان اظهار کرد: احداث این ورزشگاه یکی از آرزوهای دیرینۀ مردم اصفهان بود. در سال‌هایی که من در شهرداری اصفهان بودم این پروژه شروع شد و همه مسئولان از همان موقع دست به دست هم دادند تا حالا بتوانیم از بخشی از این پروژه بزرگ بهره برداری کنیم.

    وی افزود: البته اقدامات زیادی باید در جهت کامل کردن این مجموعه صورت بگیرد تا نفرات بیشتری بتوانند از امکانات این مجموعه استفاده کنند و ایمنی این مجموعه نیز تأمین شود. امروز تصمیم گرفتیم برای واگذاری دولتی این مجموعه به صورت قانونی تدابیری بیندیشیم و ما نیز در شرکت فولاد مبارکه امکانات مالی تکمیل این مکان را تأمین کنیم.

    وی تا کید کرد: فولاد مبارکه تا کنون هزینه‌های زیادی را برای تکمیل ورزشگاه نقش جهان متقبل شده است و انتظار دارد وزارت ورزش و جوانان و شرکت توسعه و تجهیز گرفتاری های قانونی را حل کنند و قرارداد واگذاری و بهره‌برداری از این ورزشگاه را به فولاد مبارکه انتقال دهند.

    وی در خصوص اقدامات انجام شده برای مسیرهای منتهی به ورزشگاه گفت: برای مسابقۀ بسیار مهمی که روز یکشنبه 18 آذرماه برگزار می شود، معاونان شرکت، مسئولان باشگاه و ادارۀ ورزش و جوانان با همکاری یکدیگر و با تلاشی جهادگونه و شبانه روزی در حال آماده سازی جاده‌های دسترسی به پارکینگ‌های مرتبط هستند تا هواداران عزیز با سهولت بیشتری به ورزشگاه دسترسی پیدا کنند و رفت وآمدی ایمن داشته باشند.

    مدیرعامل فولاد مبارکه در خصوص شرایط باشگاه فولاد مبارکۀ سپاهان خاطرنشان کرد: این باشگاه فقط به فوتبال خلاصه نمی شود و بقیۀ رشته‌های ورزشی هم مورد حمایت ماست؛ به گونه‌ای که هم فوتبال و هم سایر رشته ها کمک مالی داشته باشند و به موفقیت برسند. در حال حاضر مدیریت و هیئت مدیرۀ باشگاه نیز بسیار فعال است.

    عظیمیان با ابراز رضایت از جایگاه تیم فوتبال فولاد مبارکۀ سپاهان در لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: انتظار می رود این تیم هم چنان روند موفقیت خود را ادامه دهد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر